2 צפייה בגלריה
מיגל ויטור
מיגל ויטור
מיגל ויטור
(ראובן שוורץ)
אחד הגורמים הכי חשובים בפתיחת העונה המצוינות של הפועל באר שבע הוא קפטן הקבוצה, מיגל ויטור. מעבר למנהיגות והיכולות ההגנתית הנהדרת, הפורטוגלי מוסיף לדרומיים גם בצד ההתקפי כשהוא הכתובת לכל מצב נייח של הקבוצה. לראייה לכך, הבלם כבש בשלושת משחקי הליגה האחרונים של ב”ש ועזר לקבוצתו לשמור על המקום הראשון.
הערב (שישי) פורסם בפורטוגל ראיון עם ויטור בו הוא מדבר על כושר הכיבושים הנוכחי, מצב קבוצתו ועתידו במועדון. “זה מרגיש נהדר לכבוש. כבשתי שלושה משחקים רצוף וזה תמיד טוב לעזור לקבוצה שלי עם שערים. אם אני לא טועה, זו הפעם הראשונה בה אני כובש שלושה משחקים רצופים, וזה נחמד אחרי שלא כבשתי שנה וחצי”, אמר ויטור.
2 צפייה בגלריה
שחקני הפועל באר שבע חוגגים עם מיגל ויטור
שחקני הפועל באר שבע חוגגים עם מיגל ויטור
שחקני הפועל באר שבע חוגגים עם מיגל ויטור
(חגי מיכאלי)
הבלם דיבר גם המצב של קבוצתו: “עשינו סיבוב ראשון נהדר. עוד לא הפסדנו עונה ואני מאמין שנלחם על האליפות עד לסיום העונה. יש לנו עכשיו שלושה משחקים חשובים ונראה איך נצלח אותם כקבוצה. אנחנו נמצאים במומנטום נהדר, דברים הולכים לנו טוב ואני מאמין שנשמח בסוף העונה”.
ביוני ויטור יסיים את חוזהו ויהפוך לשחקן חופשי, אך נראה כי גם השחקן וגם הקבוצה מעוניינים בחידוש החוזה של הפורטוגלי המצוין, שהפך לבן בית ויקיר המועדון. ויטור נשאל האם הוא רואה את עצמו חוזר לפורטוגל והשיב: “אני רוצה להישאר בהפועל באר שבע”.