1 צפייה בגלריה
אוהדי הפועל ירושלים
אוהדי הפועל ירושלים
אוהדי הפועל ירושלים
(איציק בלניצקי)
עם כניסת שנת 2022, כבר הערב (שבת) ב-20:20 יגיע המשחק הכי גדול שיש לכדורסל הישראלי להציע – הפועל ירושלים תארח את הדאבליסטית והיריבה המרה, מכבי תל אביב. הקהל האדום כבר נמצא בטירוף לקראת המפגש מול הצהובים, ואם זה לא מספיק אז גם הרכש הנוצץ, נועם דוברת, יערוך את הופעת הבכורה במדים האדומים.
9,000 אדומים כבר הבטיחו את מקומם בהיכל פיס ארנה, בתקווה עבורם להמשיך את רצף הניצחונות, שכרגע עומד על 6, בכל המסגרות. בניגוד לרכש מראשל”צ, מי שלא יהיה בסגל האדום הוא שון קליפטריק שייעדר מהמשחק בשל מחלה. הזרים שנרשמו הם רטין אובאסוהן, ג’יילן אדאמס, קייזר גייטס, סולמיאן בריימו ואנתוני בנט.
יותם הלפרין אמר: “מתחילים שבועיים מאתגרים, חושב על המשחק הקרוב קודם כל. חשיבות גדולה כי אנחנו עומדים מול קבוצה עמוקה וטובה, ככה שזה יעזור לנו להבין איפה אנחנו עומדים. הולכים למשחק מאוד קשה ואז נחשוב הלאה על המשחקים הבאים. לא באנו אגרסיביים נגד ראשל”צ, באופי שלנו אנחנו צריכים לקבל ימים שההחלטות לא טובות או שהכדורים לא נכנסים, אבל לא להגיע אגרסיביים זה משהו שאסור שיקרה. עם האנרגיות והארנה מקווה שפחות אצטרך לדבר על אגרסיביות, לחלוטין הראש שלנו רק במכבי כרגע”.