2 צפייה בגלריה
שחקני טוטנהאם חוגגים
שחקני טוטנהאם חוגגים
שחקני טוטנהאם חוגגים
(רויטרס)
הרבה מזל הייתה צריכה טוטנהאם על מנת לנצח הערב (שבת) 0:1 את ווטפורד. התרנגולים היו בדרך הבטוחה לרשום תיקו שני ברציפות, אך שער של דאבינסון סאנצ’ס בדקה ה-96 העניק לאנטוניו קונטה וחניכיו ניצחון חשוב וסיפתח חיובי לשנה החדשה.
החבורה של קונטה שלטה לא עוררין במשחק, אך לא השכילה לכבוש, עד שעמוק בתוך תוספת הזמן התרנגולים קיבלו מתנה, כאשר יוראי קוצקה ביצע עבירה מיותרת על יונג מין סון. הקוריאני של טוטנהאם הגביה את הכדור ומצא במדויק את ראשו של הבלם הקולומביאני, שנגח לרשת.
בזכות הניצחון, התרנגולים עלו באופן זמני למקום החמישי בטבלה כשהם במרחק של שתי נקודות בלבד מארסנל הרביעית. מנגד, הקבוצה של קלואדיו ראניירי שקועה עמוק בתחתית והיא סופרת הפסד ליגה שביעי ברציפות.

קריסטל פאלאס – ווסטהאם 3:2

עוד תצוגה נהדרת בעונה הגדולה של הפטישים, שרשמו ניצחון שני ברציפות. מיכאל אנטוניו (23) ומנואל לנסיני (26) פתחו עם בליץ של שלוש דקות במהלך המחצית הראשונה, שעד לסיומה לנסיני הספיק להשלים צמד עם ביצוע מדויק מהנקודה הלבנה בדקה ה-45. אודסון אדוארד רק צימק לקראת הסיום ומיקאל אוליס הצליח להלחיץ את ווסטהאם בדקה ה-91, אך זה היה מעט מדי ומאוחר מדי עבור פאלאס. ווסטהאם במקום החמישי כשהיא רחוקה נקודה בלבד מהטופ 4, פאלאס במקום ה-11 עם 23 נקודות.
2 צפייה בגלריה
שחקני ווסטהאם חוגגים
שחקני ווסטהאם חוגגים
שחקני ווסטהאם חוגגים
(רויטרס)