5 צפייה בגלריה
אושר דוידה חוגג
אושר דוידה חוגג
אושר דוידה חוגג
(ראובן שוורץ)
אופוריה בהפועל תל אביב. אחרי שני ניצחונות רצופים כשהוא ביציע, קובי רפואה ממשיך את ההתאוששות של האדומים גם על הקווים. הקבוצה רשמה אתמול (שבת) ניצחון 1:2 דרמטי ומתוק על מכבי פתח תקווה ואקס הטרי ניר קלינגר, וחיברה כבר ניצחון שלישי ברציפות. שלוש הנקודות החשובות של האדומים מחזירות אותם זמנית למקום השלישי על חשבון היריבה העירונית, מכבי תל אביב, שתפגוש מחר (שני) את מכבי חיפה.
"יש פה חבורה של גברים", אמרו בקבוצה, "באנו למשחק חשוב נגד קבוצה שבאה עם הרבה התלהבות ומאמן חדש שמכיר אותנו טוב מאוד. ידענו שניצחון ייתן לנו דחיפה חזקה קדימה וזה הגיע הכי מתוק שיש, כולם נלחמו עד השנייה האחרונה וראו שאסור לוותר עד השריקה של השופט. המחצית השנייה הייתה נהדרת אבל הכדורים לא נכנסו במצבים נוחים, בסוף זה נכנס. אנחנו מתמודדים מעבר למצופה עם כמות הפציעות, נקווה שכולם יחזרו בקרוב ונהיה חזקים יותר".
5 צפייה בגלריה
שחקני הפועל תל אביב חוגגים
שחקני הפועל תל אביב חוגגים
שחקני הפועל תל אביב חוגגים
(ראובן שוורץ)
למרות עוד משחק שהלך קשה, החגיגות בהפועל תל אביב אחרי ניצחון שלישי ברציפות היו גדולות מאוד. עוד שלוש נקודות בעידן החדש-ישן של קובי רפואה, שעדיין לא יכול היה לבקש פתיחה מושלמת יותר מזו. מקום שלישי בליגה ועוד כמה ניצחונות יכול להפעיל את סעיף הפלייאוף העליון לעוד עונה. השער בדקה ה-96 של יואב תומר שהביא ניצחון בהזדמנות האחרונה של המשחק מול ניר קלינגר, שחזר לבלומפילד מוקדם מהצפוי עם קבוצה אחרת, הפכה הכול לעוצמתי יותר. כל הקבוצה חגגה דקות ארוכות עם 8,000 האוהדים הנלהבים ונראה שהתמונות המלחיצות במשחק הגביע הם כבר זיכרון רחוק מאוד.
מי שהיה בטירוף אחרי הניצחון הוא קובי רפואה. המאמן, שערך בכורה על הקווים, קיבל מחמאות מאנשי המועדון על ניהול המשחק שלו ובעיקר החילופים ההתקפיים שעשו את השינוי במחצית השנייה. המאמן נתן קרדיט משום מקום לשחקן קבוצת הנוער, שגיא גניס, שהיה מעורב בשני השערים. גניס, שנתון 2004, הוקפץ לסגל הבוגרת בעקבות הפציעות בחלק הקדמי והיה אמור לפתוח על חשבון אושר דוידה שהיה בספק, החזיר לרפואה עם בישול נהדר לדוידה וסחט את העבירה במצב הנייח בתוספת הזמן.
5 צפייה בגלריה
שחקני הפועל תל אביב חוגגים
שחקני הפועל תל אביב חוגגים
שחקני הפועל תל אביב חוגגים
(ראובן שוורץ)
גניס הצעיר קיבל מחמאות רבות מאנשי הקבוצה ונראה שהקשר הצעיר לא ידע איך לעכל את הופעת הבכורה שלו: "שגיא נמצא בתוך חלום, הילד הזה נתן משחק גדול ואף אחד לא הכיר אותו לפני", אמרו בקבוצה. אגב, גניס לא המשיך את החגיגות ומיהר לשיעור פרטי לקראת בחינת מתכונת במתמטיקה.
בנוסף לגניס, קובי רפואה היה מרוצה מהיכולת של עוד מספר שחקנים שהציגו יכולת טובה. הבכיר שביניהם, היה הקיצוני אושר דוידה שכבש שער גדול בסלאלום שלא רואים כל יום. בקבוצה תפסו את הראש אחרי השער של דוידה, שהוכיח שוב כמה כישרון יש לו ברגליים: "אושר שחקן ברמות הכי גבוהות, הביצוע שלו היה מושלם", אמרו בקבוצה.
5 צפייה בגלריה
אושר דוידה חוגג
אושר דוידה חוגג
אושר דוידה חוגג
(ראובן שוורץ)
דוידה היה בסימן שאלה גדול אחרי שהחמיץ את האימון המסכם בגלל מכה שספג בכף הרגל ביום חמישי ולא רצה לוותר על המשחק. הקשר שעוד מעט יחגוג 21 הודיע על הטבה אתמול בבוקר ובהחלטת הצוות הרפואי קיבל זריקה בכף הרגל, שאפשרה לו לפתוח במשחק. בקבוצה החמיאו גם למגן השמאלי דורון ליידנר שחזר מפציעה עם בישול דרמטי ליואב תומר שפרע עוד שטר קטן מאז שהגיע.
גם רז טוויזר, שהגיע בקיץ וקיבל את חולצת ההרכב לראשונה העונה, קיבל מחמאות, יחד איתו גם דן איינבינדר ועידן ורד שתרמו הרבה מהמנהיגות שלהם. אפרופו עידן ורד, הקשר נזקק לטיפול בבית החולים אחרי השריקה, בגלל חתך גדול איתו שיחק החל מהדקה הראשונה של המשחק. ורד נזקק לארבעה תפרים בבוהן כף הרגל וכמו דוידה גם הקריב מעצמו והתעקש לשחק למרות כאבים.
5 צפייה בגלריה
עידן ורד
עידן ורד
עידן ורד
(ראובן שוורץ)
אחרי שהודה כי הוא מצפה לראות את הקבוצה שלו משחק טוב יותר, אתמול קובי רפואה החמיא לשחקנים שלו על היכולת במחצית הראשונה. "היו הרבה דקות טובות במחצית השנייה, ככה הפועל תל אביב צריכה ללחוץ ולשחק בצורה מסודרת. יש לנו הרבה שחקנים מוכשרים בקבוצה ואנחנו מקווים שהניצחונות יתנו את הביטחון כדי שנוכל לשחק עוד יותר טוב במשחקים הבאים", אמרו בקבוצה.
חוץ מליידנר שחזר אחרי פציעה ארוכה, בהפועל תל אביב מקווים שבקרוב יחזרו צמד הקשרים פארליי רוסה ושלומי אזולאי, שיחזרו היום לאימונים בצורה הדרגתית. לא ברור אם יהיו כשירים עד המשחק בשבת, אבל ככל הנראה אחד מהם יהיה בסגל. גם אופק ביטון צפוי לחזור למשחק הקרוב.
בעניין אחר, בהפועל תל אביב לא העניקו קבלת פנים כלשהי למאמנם לשעבר ניר קלינגר, לאור המתיחות הגדולה שנוצרה בעקבות שכרו הנמוך במכבי פתח תקווה. ל-ONE נודע שיש ניסיונות להגיע להגיע לפשרה בין האחים ניסנוב לאבי לוזון וליישר את ההדורים.