3 צפייה בגלריה
זיו אריה
זיו אריה
זיו אריה
(שחר גרוס)
בהנהלת הפועל ירושלים הזדעזעו מהאירוע שהתרחש אתמול מחוץ לאצטדיון טדי בסיום המשחק כלפי המאמן זיו אריה. בוועד המנהל של המועדון החליטו להתלונן במשטרה, לתבוע אזרחית את אותם אוהדים שתקפו את זיו אריה ולהרחיק אותם ממשחקי הקבוצה.
כזכור, מספר אוהדים של הפועל ירושלים המתינו למאמן ביציאה מטדי, הטיחו בו קללות קשות, דרשו שיתפטר וירקו לעבר רכבו. האירוע הזה הוביל למתיחות בקרב האוהדים של הקבוצה, כאשר חלק לא קטן של האוהדים גינו את המקרה וחלק אחר (קטן מאוד) חשבו שהאירוע כמחאה הוא לגיטימי.
3 צפייה בגלריה
זיו אריה
זיו אריה
זיו אריה
(רדאד ג'בארה)
הוועד המנהל של המועדון התייחס לאירוע אתמול: ״בהפועל ירושלים מותר ורצוי להשמיע כל דעה. כי זה כדורגל, וזו קבוצת אוהדים, הרווחנו את הזכות להשמיע אותה. אנחנו נגדל מריבוי הקולות ומהשוני בינינו, בין אם אלה קולות מרוצים או מוחים. מה שקרה בטדי, על ידי מיעוט שאפילו המילה "קומץ" מגדילה אותו, לא יכול להיות מקובל בקרבנו. קבוצת אנשים ביציע הגיעה הערב במוצהר כדי להזיק לנו, חד וחלק. הם זרקו חפצים למגרש בכדי שהמועדון יקנס, לדבריהם. הם הילכו אימים אחרי מאמן הקבוצה שעשה את הדרך לבד לרכבו, תקפו מילולית וירקו לעברו.
מופע האימים הדוחה הזה זכה מאז התפרסמו הדברים לגינוי חד ומוחלט, סביבו מאוחדים כל אוהדי הפועל. אנחנו נדאג שקבוצת האנשים שפעלה כך הערב לא תהיה יותר חלק מהיציע האדום. נזהה אותם, נתלונן במשטרה, נשלח מכתבי הרחקה, ונתבע אזרחית. הם ביזו אותנו, אבל הם לא יצליחו לפגוע בכל מה שהוא הפועל ירושלים. גם מזה נגדל ונתלכד, ונמשיך לעבר המטרה המשותפת של של הישארות בליגת העל״.
3 צפייה בגלריה
זיו אריה
זיו אריה
זיו אריה
(עמרי שטיין)
לגבי מעמדו של זיו אריה, במועדון אומרים כי כרגע אין שינוי ביחס למאמן. הקבוצה אמורה להתחזק בינואר עם התמיכה הכספית של אורי אלון (כחצי מיליון ש״ח) ונראה שאריה יהיה חלק ממקבלי ההחלטות בנושא החיזוק.
מעמדו של רוסלן ברסקי בקבוצה הולך ומתדרדר והוא עשוי להשתחרר בינואר. בצוות המקצועי קיימת אכזבה מעוד מספר שחקנים ובהתאם לרכש שיבוצע בינואר ישוחררו שחקנים מהסגל.