2 צפייה בגלריה
אליסון ופירמינו
אליסון ופירמינו
אליסון ופירמינו
(רויטרס)
החטא ועונשו? שלושה ימים אחרי שהתראיין וטען שהוא לא מרוצה בצ'לסי, רומלו לוקאקו יאבד את מקומו בהרכב. הבלוז יארחו הערב (ראשון, 18:30) את ליברפול ותומאס טוכל השאיר את החלוץ מחוץ לסגל בעקבות דבריו בראיון ל'סקיי ספורטס' ביום חמישי האחרון. רגע לפני שנמשיך עם החלוץ הבלגי, המרסיסיידרס הודיעו רגע לפני ההתמודדות כי אליסון, ג’ואל מאטיפ ורוברטו פירמינו נדבקו גם הם, זאת מלבד יורגן קלופ שיצא חיובי גם הוא.
לוקאקו שהגיע בקיץ האחרון מאינטר תמורת כ-115 מיליון אירו (שיא מועדון עבור צ'לסי) וחתם על חוזה עד קיץ 2026, לא הסתיר שום דבר בראיון ואמר: "תמיד אמרתי שאינטר נמצאת בלב שלי ואני יודע שאחזור לשם, אני רוצה שזה יקרה כשאני עדיין בשיא. אני לא מרוצה מהמצב שנוצר בצ'לסי, טוכל בחר לשחק במערך אחר, אבל לא אוותר ואהיה מקצוען".
מטבע הדברים, הראיון הזה עשה הרבה כותרות - באנגליה ובאיטליה - אבל טוכל כמובן פחות התלהב ממנו. בממלכה העריכו שמאמן צ'לסי זעם על דבריו של החלוץ, שלא קיבל אישור לקיים את אותו ראיון. הוא ככל הנראה נערך כבר לפני שלושה שבועות ומתוך מטרה לטהר את האווירה עם אוהדי אינטר אחרי העזיבה בקיץ האחרון, אבל בסופו של דבר הוא הרגיז את טוכל.
2 צפייה בגלריה
רוצה לחזור למדי אינטר. לוקאקו
רוצה לחזור למדי אינטר. לוקאקו
רוצה לחזור למדי אינטר. לוקאקו
(רויטרס)
בצ'לסי יגבו כל החלטה של המאמן, שאמר: "הראיון הפתיע אותנו מאוד, לא אהבתי לשמוע את זה". גם קנס על הפרק ובכל מקרה ויתור על לוקאקו תהיה החלטה לא פשוטה עבור טוכל, כשצ'לסי רחוקה 11 נקודות (עם משחק חסר) ממנצ'סטר סיטי אחרי ניצחון בודד בארבעת המחזורים האחרונים. את מקומו של הבלגי אמור למלא קאי האברץ.