2 צפייה בגלריה
ליאו מסי
ליאו מסי
ליאו מסי
(רויטרס)
אחרי שהודיעה על ארבעה נדבקים אמש, פאריס סן ז’רמן פרסמה היום (ראשון) את שמות השחקנים שנדבקו בנגיף הקורונה, כאשר ליאו מסי ביניהם. הפרעוש אמור היה לחזור היום לאימונים מהחופשה שלו ובכל מקרה בקבוצה לא תכננו שישחק במפגש הקרוב בגביע מול ואנס מחר ב-22:10.
בדוח הרפואי של הקבוצה מעיר האורות, צוין כי הארגנטינאי, כמו גם חואן ברנאט, סרחיו ריקו ונתן ביטומאזלה חיוביים לנגיף ונמצאים בבידוד. כמו כן, במועדון עדכנו כי ניימאר ימשיך בהליך ההחלמה שלו מהפציעה בברזיל עד 9 בינואר, והוא צפוי לחזור לאימונים בעוד כשלושה שבועות.
בתקשורת פורסם כי מסי נמצא בבידוד בביתו בארגנטינה אחרי שסיים החופשה המשפחתית. העונה כבש הפרעוש שער ליגה אחד בלבד בצרפת ב-11 מחזורים, כאשר הוא הוסיף חמישה בישולים. בליגת האלופות הארגנטינאי הבקיע חמישה שערים בחמישה משחקים ב-2021/22.
במסיבת העיתונאים לקראת המשחק, אמר המאמן, מאוריסיו פוצ’טינו: “היו לנו הרבה חוויות בשנה האחרונה, חלקן חיוביות וחלקן שליליות. מנסים לזכור את החיוביות וממשיכים ללמוד. לצעירים שלנו מגיע לשחק ויכול להיות שנראה אותם בגביע. חושבים קודם כל על המשחק הקרוב ורק אז על ליון. מסי? הוא בקשר רציף עם הצוות הרפואי שלנו, לא יודעים עדיין אם ישחק מול ליון, הוא לא יוכל לחזור לצרפת כל עוד לא ייצא שלילי בבדיקה”.
2 צפייה בגלריה
מאוריסיו פוצ'טינו
מאוריסיו פוצ'טינו
מאוריסיו פוצ'טינו
(רויטרס)
המאמן הארגנטינאי הוסיף: “הדבר הכי חשוב הוא בריאות. אני מאחל לכל שחקני פ.ס.ז’ להיות בריאים, ורק אחרי זה לנצח בכמה שיותר משחקים. קיליאן אמבפה? המועדון רוצה שיישאר כאן הרבה שנים. זה בינו לבין ההנהלה. אנחנו מקווים שימשיך לשחק באותה הרמה”.