3 צפייה בגלריה
טים הויבך חוגג
טים הויבך חוגג
טים הויבך חוגג
(רדאד ג'בארה)
הבלם טים הויבך, ששיחק במכבי נתניה במשך שלוש עונות, בין השנים 2018-2020, הודיע על פרישה ונפתח בראיון: “קשה לתאר במילים כמה נהניתי בנתניה”, הוא מספר. הגרמני בן ה-33, אחד הזרים האהובים ע"י האוהדים הצהובים בשנים האחרונות, היה שותף לשתי ההעפלות לפלייאוף העליון וההעפלה לגמר הגביע. הויבך סיים את חוזהו במדי קבוצתו המלזית בתום השנה האזרחית וכעת יחזור למולדתו.
בשיחה עם ONE, הויבך, שזכה ללא מעט הודעות מחממות מהאוהדים ומשחקנים ואנשי צוות איתם שיתף פעולה אצל היהלומים, התייחס להודעת הפרישה וסיפר על תחושת הפספוס מהתקופה בנתניה, כשסיפר גם על החלום שעוד נותר לו: "היו לי כמה פציעות קשות בשנה האחרונה, אולי בפעם הראשונה בקריירה שלי. קיבלתי הצעה להשתלב בתחום הפיננסים, מהעיר בה הגעתי, אז החלטתי להתחיל את הפרק השני בקריירה שלי".
3 צפייה בגלריה
טים הויבך חוגג
טים הויבך חוגג
טים הויבך חוגג
(רדאד ג'בארה)
"קשה לי לתאר במילים כמה נהניתי בישראל ובמיוחד בנתניה. זה היה הזמן הכי טוב בחיים שלי, למרות ההרגשה הרעה שלא הצלחנו להביא את הגביע הביתה שזה עדיין כואב לי. אני רק רוצה להגיד תודה לכולם. נתנו לי להרגיש כמו בבית מהיום הראשון. זה היה כל כך קשה עבורי שלא הצלחתי להיפרד מול האוהדים במגרש הביתי שלנו בגלל הקורונה. זה יהיה חלום עבורי לחזור לישראל ולהיפרד מולם אם זה יתאפשר יום אחד. אהיה יהלום לכל שארית החיים שלי".
בצד המקצועי, במכבי נתניה יצאו בתחושת פספוס מה-0:0 מול בית"ר ירושלים ביום שבת. היהלומים אומנם שלטו במשחק, אך לא הצליחו לייצר מצבים מספיק טובים להבקעה ויש להגיד שאף ניצלו מהפסד, כאשר השוער דני עמוס הציל מספר מצבים של הירושלמים במהלך המחצית השנייה.
3 צפייה בגלריה
בני לם
בני לם
בני לם
(נעם מורנו)
באימון, המאמן בני לם כינס את שחקניו ודיבר איתם על הנושא: "אני לא רוצה לחיות על מזל, שדני ייקח את הכדורים האלה. ייצבנו את ההגנה, אבל אני לא רוצה שוב לחזור אחורה. הגיעו מולנו פעמיים למצב של אחד על אחד. זה מזכיר את התקופה שלנו בתחילת העונה ואני לא רוצה להגיע לזה".
לצד זאת, בנתניה קיימת שביעות רצון מהחוליה האחורית בתקופה האחרונה, כאשר בנתניה קיבלו צפירת הרגעה מכיוונו של הבלם שיר צדק, שסובל מהתכווצות בלבד ויהיה כשיר למשחק מול הפועל חדרה בשבוע הבא. בנתניה ממשיכים בניסיונות לצרף בלם זר נוסף לסגל, כאשר בקבוצה סיפרו כי עיקר המאמצים מתרכזים בחיפוש אחר בלם אשר מחזיק בחוזה בקבוצה מסוימת ולא ללכת על שחקן חופשי.