1 צפייה בגלריה
קיליאן אמבפה מול ריאל מדריד
קיליאן אמבפה מול ריאל מדריד
קיליאן אמבפה מול ריאל מדריד
(רויטרס)
אחת הבשורות הגדולות שהביאו עמו חודש ינואר, היא העובדה שקיליאן אמבפה רשאי להגיע לסיכום עם כל קבוצה. המפגש בין פאריס סן ז’רמן לריאל מדריד בשמינית גמר ליגת האלופות הוביל ככל הנראה לכך שהכוכב עדיין לא מתייחס לעתידו והבלאנקוס לא מבצעים שום צעד לכיוונו, במטרה לשמור על ספורטיביות, אך הכל עתיד להשתנות בחודש מרץ.
במארקה הספרדי מפרסמים כי המטרה של אמבפה היא להכריז בפומבי על כך שיעבור לריאל מדריד אחרי המפגש הכפול בין הקבוצות. כזכור, המשחק הראשון יהיה בצרפת ב-15 בפברואר והגומלין במדריד ב-9 במרץ בקרב על הכרטיס לרבע גמר הצ’מפיונס. “אחרי שהקבוצות ייפגשו, קיליאן יצהיר בחודש מרץ שהוא עוזב את פאריס ועובר לריאל בקיץ”, נטען כאמור בספרד.
בתוך כך, ריאל מדריד רשמה אתמול (ראשון) הפסד 1:0 סופר מפתיע לחטאפה. הקבוצה הקטנה ממדריד הצליחה לעצור את הריצה של קרלו אנצ’לוטי ושחקניו ולאחר 15 משחקים, הלבנים יצאו מנוצחים והפער מסביליה השנייה עומד על שמונה נקודות, אך לאנדלוסים שני משחקים פחות.
בספרד פורסם כי לאחר המשחק נשיא המועדון, פלורנטינו פרס, נכנס לחדר ההלבשה ודיבר עם השחקנים על מנת לעודד אותם לקראת המשימות הרבות שצפויות בהמשך בלוח הזמנים הצפוף.
המשחק, כמו כל משחקי הליגה הספרדית, שודר בערוץ ONE למנויי HOT, מנויי yes, סלקום TV ופרטנר TV.