3 צפייה בגלריה
אבי לוזון
אבי לוזון
אבי לוזון
(ראובן שוורץ)
תקנות חדשות של משרד הכלכלה גורמות לכך שבאצטדיון שלמה ביטוח בפתח תקווה מאושרים כרגע רק 8,170 מקומות ישיבה לאוהדים במקום 11,300 מקומות שאושרו עד היום – פחות 3,130 מקומות.
משרד הכלכלה הוציא הוראות חדשות כתוצאה מהקשיים בכניסה האלקטרונית לאצטדיונים במשחקים האחרונים, לאחר מה שקרה בטדי ובמקומות נוספים. משרד הכלכלה הקשיח את הרישוי ונותן לכל כניסה של סבסבת עד 550 איש שיכולים להיכנס. ולכן, האצטדיון בפ”ת יוכל עד פתרון הבעיה לארח במשחק הקרוב מול מכבי חיפה עד 8,170 אוהדים, כשלטובת הקהל הירוק יוקצו כ-6,800 מקומות והם יקבלו יציע שלם.
3 צפייה בגלריה
אצטדיון שלמה ביטוח
אצטדיון שלמה ביטוח
אצטדיון שלמה ביטוח
(חגי מיכאלי)
שאר המושבים יהיו לטובת אוהדי מכבי פ”ת, שממילא לא באים בהמוניהם למשחקי הקבוצה. גורם סביב האצטדיון אמר ל-ONE: “זה לא יפגע במכבי פ”ת כי מהיום שהאצטדיון הוקם, אנחנו לא זוכרים שהיה משחק אחד מלא במגרש. לכן, לא תהיה שום פגיעה, גם לא במשחק של מכבי פ”ת מול מכבי חיפה”.
בעקבות ההחלטה, במכבי פתח תקווה קיים זעם רב, כאשר בקבוצה טענו כי מראש עשו לקראת המשחק הקרוב מחיר אחיד של 60 ש”ח לכרטיס, והיו בטוחים שיהיה סולד אאוט. במועדון אף טענו לנזק בגובה 180 אלף ש”ח ושכמות המקומות לאוהדי הירוקים תהיה 6,400 ולא 6,800. אבי לוזון, יו”ר הקבוצה, אמר ל-ONE: “אין לי ספק שהיינו מוכרים את כל הכרטיסים, הנזק גדול. אם היינו יודעים מראש שזה יקרה, היינו נערכים בהתאם”.
עוד אמרו במכבי פ”ת שבניגוד למה שבחברה לפיתוח בפתח תקווה טוענים, אז בעבר גם במשחקים מול בית”ר ירושלים ומכבי ת”א האצטדיון היה מלא עד אפס מקום.
3 צפייה בגלריה
אבי לוזון
אבי לוזון
אבי לוזון
(חגי מיכאלי)