2 צפייה בגלריה
תומאס טוכל ורומלו לוקאקו
תומאס טוכל ורומלו לוקאקו
תומאס טוכל ורומלו לוקאקו
(רויטרס)
אחרי שעורר סערה גדולה בעקבות דברים שאמר בראיון לרשת ‘סקיי ספורטס’ באיטליה והוצא מהסגל במשחק מול ליברפול, רומלו לוקאקו הביע חרטה על מילותיו בשיחה אישית שערך עם מאמן צ’לסי, תומאס טוכל. לפי דיווח ב’לה רפובליקה’, הכוכב יצטרך לשלם קנס של לא פחות מ-500,000 אירו לבלוז בעקבות הראיון.
על פי הדיווחים באנגליה, השיחה בין השניים הוגדרה כחיובית והחלוץ הבלגי הבין את הטעות שהוא עשה וליבן את העניינים עם המאמן הגרמני. לאחר השיחה, לוקאקו שב להתאמן עם הקבוצה ונראה מאוד מחויב ונחוש במהלך האימון. הבלגי צפוי לשוב לסגל של הקבוצה לקראת משחק גביע הליגה מחר (רביעי, 21:45) מול טוטנהאם של אנטוניו קונטה, מאמנו לשעבר.
כזכור, במהלך הראיון לוקאקו העביר ביקורת על טוכל וטען כי הוא אינו מרוצה מהמצב בצ’לסי ומשיטת המשחק אותה מנהיג המנג’ר הגרמני. הבלגי הגדיל לעשות כאשר אמר שהיה שמח לחזור לשחק באינטר, הקבוצה אותה הוא עזב לפני שהגיע ללונדון, ואף שינה את הביוגרפיה בחשבון הפייסבוק הפרטי שלו ל“אינטר מילאנו”.
2 צפייה בגלריה
רומלו לוקאקו
רומלו לוקאקו
רומלו לוקאקו
(רויטרס)
יש לא מעט אנשים שלא נרגעו מהפרשה ואחד מהם הוא כריס סאטון, שחקן עבר של הבלוז, ששיתף את דעתו בנושא: “הוא ערער על מעמדו של המאמן בפומבי. טוכל היה חייב לנקוט בפעולה על מנת לא לאבד את הכבוד מהשחקנים. מה היה המניע שלו? זה לא איזה בן 19, זה בחור שכבר חווה את עולם הכדורגל. חשבתי שהוא יהיה שחקן משמעותי העונה בצ'לסי. הוא גרם לאי שקט. זה היה מחושב מה שהוא עשה, הוא בחור עם אגו גדול, וכול זה היה מיותר. לכל פעולה יש תוצאה”.