1 צפייה בגלריה
צ'אבי ודמבלה
צ'אבי ודמבלה
צ'אבי ודמבלה
(הטוויטר הרשמי של ברצלונה)
אחרי שפתחה את 2022 עם ניצחון 0:1 על מיורקה בליגה הספרדית, ברצלונה רוצה להעפיל לשמינית גמר גביע המלך ומחר (רביעי, 20:30) היא תתארח אצל לינארס דפורטיבו מהליגה השלישית, אבל בינתיים אוסמן דמבלה ממשיך להעסיק את הקטלונים. הצרפתי עדיין לא האריך חוזה, יכול לנהל מו"מ על מעבר בחינם בקיץ לכל קבוצה כשבארסה עדיין ממתינה לתשובתו להצעה שהוגשה לו.
צ'אבי דיבר על כך במסיבת העיתונאים: "אני לא יכול לעשות יותר ממה שעשיתי, אנחנו מחכים לחדשות בנושא ואני רגוע. הוא צריך לעשות מאמץ ולחשוב על עתידו, שלדעתי הוא בבארסה. עכשיו זה תלוי בו". אגב, בעיתון ‘אס’ המדרידאי דווח שצ’אבי איבד אמון בהארכת החוזה של דמבלה.
על פיליפה קוטיניו אמר צ’אבי: "לא שוחחתי איתו על הדקות שלו, אבל זה נכון שכדי שנוכל להחתים שחקנים, אחרים יצטרכו לעזוב". המאמן התייחס גם לדבריו של ז'ואן לאפורטה ("שכולם יהיו מוכנים כי בארסה חוזרת") ועל הדרך אולי גם עקץ את רונאלד קומאן, שזכור כמי שהיה אומר על הבעיות במועדון: "זה מה יש". צ'אבי אמר: "אני עם לאפורטה, אני אופטימי מאוד ואתה צריך להיות חיובי. אנחנו עובדים 24 שעות ביממה כדי להחזיר את בארסה למקומה הטבעי".
צ'אבי דיבר גם על ההצלה של מארק אנדרה טר שטגן ברגעי הסיום מול מיורקה: "אמרתי לו בצחוק שגם אני הייתי עוצר את זה, אבל זה טוב לביטחון שלו. הוא אחד השוערים הטובים בעולם וזה עניין של ביטחון. אין לי ספק שהוא יחזור לעצמו".
המאמן סיפר שהוא מחכה לראות אם דני אלבס יירשם בזמן למשחק: "הוא מצוין באימונים, מקצוען ומתאמן באינטנסיביות. הוא יעזור לנו הרבה". על הפצועים אמר צ'אבי: "ממפיס ואנסו (פאטי) לא ישחקו, אבל הם קרובים לחזרה. אם לא מול גרנאדה, אז במשחק שאחרי כן".
לבסוף צ'אבי התייחס גם לחלון ההעברות: "דמיר? הוא חלק מהסגל ונראה אם יישאר או יעזוב, יש מו"מ עם הסוכן שלו. הולאנד ומוראטה הם לא שחקני בארסה. אם מוראטה יחתום, אענה לשאלות עליו".