1 צפייה בגלריה
ארלינג הולאנד
ארלינג הולאנד
ארלינג הולאנד
(רויטרס)
בהצגתו של פראן טורס בברצלונה ביום שני האחרון, נשיא ברצלונה, ז’ואן לאפורטה, הבהיר שצירופו של ארלינג הולאנד בקיץ אפשרי. ואכן, הנורבגי הוא כרגע המטרה מספר 1 של הקטלונים לקראת יוני. לפי דיווחים בספרד, נשיא ברצלונה וסוכנו של הנורבגי, מינו ראיולה, סיכמו ביניהם שאם הקבוצה תגייס את הכסף הדרוש, כוכב דורטמונד ינחת בקאמפ נואו.
ההסכם עצמו הושג בחודש שעבר בפגישה בין השניים בטורינו. בספרד דיווחו שהולאנד מעדיף לא לשחק באותה קבוצה עם קיליאן אמבפה, שאמור לעבור לריאל מדריד (דיווחים אחרים טענו שאין לו בעיה). בארסה תצטרך לגייס מעל 100 מיליון אירו להשלמת המעבר, שכוללים את הסכום שישולם לדורטמונד והמענק לראיולה.
ב’דפורטס קואטרו’ טוענים שחוזהו של הכוכב בברצלונה יהיה לשלוש עונות פלוס שתי עונות נוספות כאופציה, והוא אמור להרוויח כ-30 מיליון אירו לעונה. הובטח לו שהוא יהיה הכוכב העיקרי בברצלונה, והוא יוכל להרוויח סכומים נוספים מספונסרים ומכירות של חולצות, בניגוד לריאל שם לא יהיה הכוכב המרכזי כמו שהוא רוצה. בשיחות פנימיות, לאפורטה הבטיח: “אחתים את הולאנד בקיץ”. למעט כסף, הנורבגי רוצה גם פרויקט ספורטיבי משכנע, ולא מהנמנע שבארסה תמכור לא מעט שחקנים, כולל כמה מרכזיים, כדי שיחתום.