2 צפייה בגלריה
ארנסט מבוקה ושחר גרינברג
ארנסט מבוקה ושחר גרינברג
ארנסט מבוקה ושחר גרינברג
(באדיבות הפועל נוף הגליל)
רכש חדש להפועל נוף הגליל. כפי שפורסם לראשונה ב-ONE, ארנסט מבוקה, ששיחק בעונה הקודמת ובשנים האחרונות במכבי חיפה, חתם היום (רביעי) באופן רשמי בקבוצה של שי ברדה, יתאמן היום ויהיה חלק מהסגל למשחק ביום שבת בליגת העל נגד עירוני קריית שמונה.
בתוך כך, עוד לפני שהמאמן ירון הוכנבוים פוטר ובמקומו מונה שי ברדה, והרצון של האוהדים לראות את ראש העיר, רונן פלוט, מתערב בסוגיה, פלוט הוציא הודעה רשמית מטעמו בה נאמר: “אוהדים יקרים, אני מאוד מעריך אתכם ומכבד את דעתכם, אבל לקבוצה יש הנהלה ורק היא זאת שמחליטה בקבוצה מי יחתום ומי ישוחרר, מי יאמן ומי לא”.
2 צפייה בגלריה
רונן פלוט
רונן פלוט
רונן פלוט
(חגאג רחאל)
“מעולם לא התערבתי בנעשה בקבוצה ומעולם לא ביקשתי שמאמן זה או אחר יאמן. האמינו לי שיש לי הרבה מאוד דברים לעשות בעיר והדבר האחרון זה להתערב בקבוצת הכדורגל. פעם אחת כשהמאמן לא רצה לכבד חוזה - על פי בקשת ההנהלה, הסברתי לו יחד איתם שזאת לא הדרך ואין סיבה בזמן שהקבוצה נמצאת בצמרת של הליגה הלאומית לקום ולעזוב”, הוסיף.
“קבוצת נוף הגליל נמצאת כעת במשבר. במקום להחרים אותה, אני מצפה מאוהדיה להגיע למשחקים, לתמוך, לעודד ולהיות לעזר לצאת מהמשבר כמו גדולים. אתם האוהדים שמלווים את הקבוצה שנים רבות כבר ראיתם משברים שצלחו, גם את זה נעבור. כידוע לכם, עיריית נוף הגליל משקיעה הרבה מאוד במתקני הכדורגל בעיר, אם זה בהקמת האצטדיון היפה והמודרני (היפה ביותר בצפון, חוץ מסמי עופר) יחד עם מגרש האימונים.
“בקרוב, נסיים גם הקמת מגרש מודרני הטוב ביותר בצפון הארץ לנוער ויש עוד הרבה פרויקטים בדרך, כמו לבנות אימפריה של מתקנים בהרבה מיליוני שקלים. אני רואה בכם אוהדים יקרים שותפים נאמנים לדרך ומצפה מכם לקבוע פגישה מסודרת עם העמותה, לשבת ובדרכי נועם ולהסביר מה אתם חושבים. דעתכם חשובה. יחד נמשיך לעשות ולהצליח. רונן".