1 צפייה בגלריה
נובאק ג'וקוביץ'
נובאק ג'וקוביץ'
נובאק ג'וקוביץ'
(רויטרס)
אם מישהו חשב שהאישור החריג של נובאק ג’וקוביץ’ לשחק באליפות אוסטרליה יעבור בשמחה אצל אוהדי הטניס ובשקט מבחינת התושבים באוסטרליה? היום (רביעי) הוא קיבל את התשובה – ממש לא. מרגע ההודעה שנובאק יגיע למלבורן, הרוחות במדינה סוערות: “חרפה גדולה. אחרי כל מה שעברנו בא טניסאי עשיר ומקבל הנחות?”.
הרשתות החברתות של תושבי אוסטרליה געשו ובמדינת ויקטוריה בפרט, כשבחלק מהתגובות, שלא מצוינות כאן במלואן, גם השתמשו במילים בוטות: “זה פשוט דבר לא הגיוני, היינו סגורים בבתים כל כך הרבה זמן בשביל זה?”, אחרים ציינו כי לא הלכו לבקר את קרוביהם בשל החוקים הנוקשים במידת ויקטוריה, ואיך זה ייתכן שהדברים הללו לא חלים על הטניסאי הסרבי.
“ברצינות? האישור החריג הזה הזוי, חוסר כבוד לכל תושבי המדינה. הכל בגלל שהוא אדם עשיר”, נכתב בין היתר. כזכור, רק אתמול ראשי הטורניר באוסטרליה הודיעו שנובאק קיבל את האישור החריג אחרי שזה עבר בשתי ועדות רפואיות שונות וחיצוניות, אך כעת יהיה מעניין לראות כיצד יגיבו שם לזעם התושבים.
בצד הטניס נטו, בניגוד לרוב יריביו לסבב, ג’וקוביץ’ יגיע ללא הכנה בטורניר כלשהי, כשכרגע נערך טורניר גביע ה-ATP, שפותח את השנה. משחקו הרשמי האחרון היה בגביע דייויס, אז לא הצליח להוביל את נבחרתו לזכייה בתחרות הנבחרות היוקרתית, כשגם באליפות ארצות הברית הפתוחה כזכור הוא הובס מול דניל מדבדב בגמר, אך כעת ינסה לתקן ולזכות במייג’ור מספר 21 בקריירה.