4 צפייה בגלריה
אוסמן דמבלה ודני אלבס חוגגים
אוסמן דמבלה ודני אלבס חוגגים
אוסמן דמבלה ודני אלבס חוגגים
(האתר הרשמי של ברצלונה)
זה לא היה פשוט ובטח לא טיול, אך ברצלונה רשמה 1:2 על לינארס הערב (רביעי) בשלב 32 האחרונות של גביע המלך הספרדי. הקטלונים בשורה התחתונה עשו את שלהם, אבל התקשו מאוד נגד הקבוצה מהליגה השלישית ואף נקלעו לפיגור, ממנו הצליחו לחזור למשחק ולהעפיל לשלב שמינית הגמר בזכות מהפך בחצי השני.
ברצלונה אומנם שלטה יותר בכדור במחצית הראשונה, אך הייתה רחוקה מלהרשים ושלחה בעיטה אחת בלבד למסגרת ב-45 הדקות הראשונות. בדקה ה-19 הוגו דיאס הפתיע את כולם וכבש את שער היתרון של המארחת מהליגה השלישית, והוא עשה זאת אחרי שהקדים את אוסקר מינגסה ונגח חזק לרשת של נטו.
צ’אבי ביצע חילוף משולש שהעיר את חניכיו בתחילת המחצית השנייה ואוסמן דמבלה, שהיה חלק מאותו חילוף, כבש בדקה ה-63 את השווין אחרי טעות קשה של שוער המארחת, רזאק ברימאה. שש דקות לאחר מכן פראן ז’וטגלה השלים מהפך אחרי בישול של ניקו והחזיר את הצבע ללחיים של צ’אבי.
ברצלונה לא יכולה לצאת מרוצה מההתמודדות, שכן היא נראתה רע ובקושי רב גברה על יריבה נחותה משמעותית ממנה, אבל לפחות היא העפילה לשלב הבא. לינארס נתנה משחק מצוין מבחינתה, אבל תשאר רק עם המחמאות.

מחצית ראשונה:

דקה 1: שופט המשחק, גיירמו קוואדרה פרננדס, הוציא את ההתמודדות לדרך.
דקה 5: הזדמנות נהדרת לקטלונים. רונאלד אראוחו עלה נהדר לכדור קרן ורזאק ברימאה יצא באופן רע מאוד מהשער, אך הנגיחה של הבלם לא הייתה למסגרת.
דקה 13: האורחת איימה גם כן. פראן קארניסר השתלט על הכדור סמוך לרחבה ושלח בעיטה מרחוק, אבל הבעיטה שלו עלתה מעל המסגרת.
בדקה ה-19: שער! לינארס עלתה ליתרון 0:1: הפתעה גדולה. הוגו דיאס הקדים את אוסקר מינגסה ונגח נהדר את ההגבהה של קארניסר לרשת, לנטו לא היה סיכוי.
4 צפייה בגלריה
מה יהיה? צ'אבי
מה יהיה? צ'אבי
מה יהיה? צ'אבי
(רויטרס)
דקה 31: איום נוסף של אראוחו. הבלם פרץ קדימה ועבר שני שחקנים, אך בעט חלש ולא מדויק.
דקה 42: ניקו העביר רוחב מצוין לריקי פוץ’, אבל הכדור לא התלבש לו על הרגל והוא שלח אותו לשמיים.
4 צפייה בגלריה
ניקו גונסאלס
ניקו גונסאלס
ניקו גונסאלס
(רויטרס)

מחצית שנייה:

דקה 46: צ’אבי לא היה מרוצה ממה שהוא ראה וביצע חילוף משולש בתחילת המחצית השנייה. ג’רארד פיקה החליף את אראוחו, פרנקי דה יונג נכנס במקומו של ריקי פוץ’ ואוסמן דמבלה עלה במקומו של איליאס אחומאש.
דקה 54: ניסיון ראשון של דמבלה. דני אלבס הרים את הכדור בבעיטה חופשית והצרפתי נגח, אבל הוא פספס את המסגרת.
דקה 58: כרטיסים צהובים ראשונים במשחק. לולו גררו ופרנקי דה יונג נכנסים לפנקס של השופט אחרי ויכוח ביניהם.
4 צפייה בגלריה
ג'ורדי אלבה
ג'ורדי אלבה
ג'ורדי אלבה
(מתוך האתר הרשמי של ברצלונה)
בדקה ה-63: שער! ברצלונה חזרה ל-1:1: אוסמן דמבלה קיבל את הכדור ממינגסה ובעט מרחוק כדור חלש, אך בריאמה הדף אותו באופן מזעזע לתוך הרשת.
בדקה ה-69: שער! ברצלונה עלתה ל-1:2: ניקו מסר מצוין לפראן ז’וטגלה, שהשלים את המהפך של הקטלונים בבעיטה מקרוב.
דקה 78: דמבלה כמעט השלים צמד, אך הבעיטה שלו פגעה במשקוף.
דקה 94: שריקת הסיום נשמעה. ברצלונה ניצחה 1:2 את לינארס.
הרכב ברצלונה: נטו, רונאלד אראוחו (ג’רארד פיקה, 46), אריק גרסיה, אוסקר מינגסה, ג’ורדי אלבה, דני אלבס, ס’רגיו בוסקטס, ריקי פוץ’ (פרנקי דה יונג, 46. אלבארו סאנס, 75), ניקו גונסאלס, איליאס אחומאש (אוסמן דמבלה, 46) ופראן ז’וטגלה.
הרכב לינארס: רזאק ברימאה, דני פראחון, לולו גררו, ג’וזמה גומז, אלבארו ברבוסה, רובן סנצ'ידריאן (דייויד לונה, 88), רודרי, אלכס מלנדז (כריסטיאן קאראסדו, 56), פראן קארניסר (מיגוה מרן, 56), הוגו דיאס (ג’ון אטכסניז, 70) וננדו קופטה.