1 צפייה בגלריה
שחקני מכבי ראשל"צ
שחקני מכבי ראשל"צ
שחקני מכבי ראשל"צ
(איציק בלניצקי)
אחרי השבוע הסוער ודחיית המשחק מול הפועל חיפה עם שלל הטענות משני הצדדים, הקורונה נחתה גם על מכבי ראשון לציון. דרור כהן, המאמן, שני עוזריו, אלון שטיין וטוני יאנגר, שחקן נוסף ויצחק פרי, יו”ר המועדון, נמצאו חיוביים גם הם לנגיף.
כעת עם ההדבקות בקבוצה מעיר היין, היו”ר פרי, שנדבק גם הוא כאמור, דורש ממנהלת הליגה להפעיל את הסעיף החדש בתקנון שאומר, שאם שני אנשי צוות חיוביים, אז אפשר לדחות משחק למועד אחר, כשהקבוצה עתידה לשחק מול הפועל באר שבע במחזור הקרוב.
בעקבות התפרצות קורונה במכבי ראשון לציון יידחו שני משחקי הקבוצה הקרובים למועד אחר שייקבע בהמשך (המשחק מול הפועל באר שבע שהיה אמור להתקיים ב-10.1 והמשחק מול הפועל חיפה שנועד ל 13.1).
כזכור מנכ”ל המועדון הכתום, גלעד זיו, חלה בקורונה והשאלה האם באמת ניתקו בזמנו מגע איתו כפי שטענו בראשל”צ?
בינתיים, מנכ״ל הפועל חיפה, רון פלדהיים, אמר: ״קארמה איז א-ביץ׳.יש לנו ביקורת קשה מאוד על ההתנהלות של מכבי ראשון לציון והיעדר קולגיאליות והנה, באשר יגורנו - בא לנו. כעת פרי דורש להפעיל את הסעיף החדש בתקנון, שהוא יזם אותו אתמול, ולדחות את המשחק נגד באר שבע. האם פרי העלה את הסעיף לשינוי בנוגע למאמנים חולים כשהוא כבר ידע שהמאמנים שלו חיוביים? האם ראשון לציון ביצעו בדיקות לשחקנים ולקבוצה לאחר שהמנכ״ל ומנהל המועדון אובחנו כחיוביים קודם לכן? איך זה שעד לרגע זה לא עודכן הדירקטוריון ויושבי ראש של הקבוצות על שינוי בתקנון, שכבר מנסים ליישם אותו? נשלח חוקר פרטי שיברר את הסוגיות״.