4 צפייה בגלריה
לואיס סוארס חוגג
לואיס סוארס חוגג
לואיס סוארס חוגג
(רויטרס)
אחרי שריאל מדריד וברצלונה העפילו לשלב שמינית הגמר בגביע הספרדי, הערב (חמישי) הגיע תורן של סביליה ואתלטיקו מדריד להעפיל לשלב הבא, בעוד ויאריאל הופתעה והודחה על ידי ספורטינג חיחון מליגת המשנה. ג’ירונה מהליגה השנייה, רשמה הפתעה גם כן כאשר ניצחה 0:1 את אוססונה והדיחה אותה מהמפעל. עוד עלו לשלב הבא אלצ’ה ואתלטיק בילבאו.

ראיו מחאדאונדה – אתלטיקו מדריד 5:0

הקולצ’ונרוס לא התקשו מול היריבה מהליגה השלישית וטיילו כל הדרך לשלב הבא. עבור לואיס סוארס המשחק בהחלט היה חשוב, האורוגוואי שבר בצורת של תשעה משחקים במדי אתלטיקו וחודשיים לא שער כאשר כבש את השלישי במשחק. מתיאוס קונייה כבש את הראשון, רנאן לודי הכפיל, אנטואן גריזמן, שהחלים מקורונה, כבש את הרביעי וז’ואאו פליקס חתם את תוצאת המשחק עם החמישי.
4 צפייה בגלריה
שחקני אתלטיקו מדריד חוגגים
שחקני אתלטיקו מדריד חוגגים
שחקני אתלטיקו מדריד חוגגים
(רויטרס)

סארגוסה – סביליה 2:0

הטוענת לכתר המרכזית בליגת הספרדית, המשיכה את הכושר הנהדר שלה גם בגביע. ג’ולן לופטאגי בחר לעלות את בהרכב חזק וזה השתלם לו לחלוטין. בדקה ה-31, ז’ול קונדה הנהדר העלה את האנדולסים ליתרון, רפא מיר הכפיל את היתרון בדקה ה-69 אחרי בישול של לוקאס אוקאמפוס וקבע את תוצאת המשחק. כעת סביליה תחכה להגרלת השלב הבא בתקווה להגיע כמה שיותר רחוק במפעל.
4 צפייה בגלריה
רפא מיר חוגג
רפא מיר חוגג
רפא מיר חוגג
(La Liga)

ספורטינג חיחון – ויאריאל 1:2

דווקא הקבוצה הכי לוהטת בליגה הספרדית הופתעה והודחה מהמפעל בשלב מוקדם. הקבוצה של אונאי אמרי, שהגיעה אחרי שישה ניצחונות רצופים בכל המסגרת, עלתה ליתרון בפתיחת המחצית השנייה משער של ראול אלביול. בדקה ה-67 אורוש דורדביץ' השווה עבור המארחים ובדקה ה-88 בוגדאן מילובנוב קבע מהפך מדהים עבור הקבוצה מאמצע הליגה השנייה.
4 צפייה בגלריה
אונאי אמרי
אונאי אמרי
אונאי אמרי
(רויטרס)

ג’ירונה – אוססונה 0:1

שער מהיר של דויד ז’ונקה כבר בדקה השישית הספיק לקבוצה מליגת המשנה כדי להדיח את אוססונה. הקבוצה, שפתחה את העונה בצורה פנטסטית בליגת הספרדית, נמצאת בתקופה נוראית והיא לא רשמה ניצחון בעשרת משחקי הליגה האחרונים וכעת מצטרפת גם ההדחה המוקדמת מהגביע.

מאנצ’ה – אתלטיק בילבאו 2:0

הבאסקים נהנו מצמד של ניקו וויליאמס, שהבקיע בדקה ה-20 וה-43, בדרך לעלייה לשלב הבא על חשבון היריבה הצנועה. האורחת בהחלט הייתה ראויה לניצחון, כאשר בעטה 16 פעמים לשער לעומת שישה ניסיונות בלבד של היריבה. האריות עלו כמובן בהרכב חסר, כאשר שחקנים כמו איקר מוניאין ואיניאקי וויליאמס בילו 90 דקות על הספסל.

תוצאות נוספות:

פואנלבראדה – קאדיס 1:0
אלמריה – אלצ’ה 2:1