1 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
(רויטרס)
כריסטיאנו רונאלדו מאוד לא מרוצה ממה שקורה בתקופה האחרונה במנצ’סטר יונייטד. לפי דיווחים באנגליה, הפנומן הפורטוגלי שוקל לעזוב את השדים האדומים כבר בקיץ הנוכחי אם אלו ימנו את ראלף ראנגניק למאמן הקבוע, שכן CR7 לא מרוצה מהמאמן הגרמני. בכל מקרה, הוא הבהיר לקבוצה כי ישקול את עתידו בהתאם למאמן הקבוע שייבחר.
החוזה של הכוכב בן ה-36 הוא עד 2023, כאשר ראנגניק עצמו חתם על חוזה לשנתיים וצפוי להתמנות ליועץ החל מסיום העונה, כך שבכל מקרה הוא יישאר באולד טראפורד. לרונאלדו יש השפעה גדולה על חדר ההלבשה והדעה שלו תצטרך להילקח בחשבון. באנגליה הדגישו שלמועדון לא יהיה פשוט לאבד אותו, כאשר הוא כבש העונה 14 שערים ב-21 משחקים.
במקביל, ב’דיילי מייל’ מדווחים שראנגניק עצמו לא בטוח שיש לו את הזמן להציל את העונה, כששחקני הקבוצה לא מבינים את רעיונותיו ומפקפקים בטכניקת האימון שלו. חדר ההלבשה מפולג, בערך מחצית מהשחקנים רוצים לעזוב ובאנגליה טוענים שהסביבה בקבוצה הפכה ליותר רעילה משיא השפל של עידן ז’וזה מוריניו במועדון.
בינתיים, ראנגניק עמו דיבר במסיבת עיתונאים ונשאל על שחקנים שאינם מרוצים מדקות המשחק שלהם: “כשיש לך סגל גדול ורק עשרה שחקני שדה יכולים לשחק ועוד שלושה מחליפים, יש לא מעט כאלו שלא בהרכב. הם לא מרוצים וזה ברור. הם צריכים להתמודד עם זה”.