2 צפייה בגלריה
דורון ליידנר
דורון ליידנר
דורון ליידנר
(רדאד ג'בארה)
הפועל תל אביב מגיעה למשחק היום (שבת, 15:00) באצטדיון סמי עופר מול הפועל חיפה באנרגיות טובות אחרי שלושה ניצחונות רצופים, אבל שוב עם מספר רב של חיסורים. דורון ליידנר שאובחן חיובי בבדיקת PCR הצטרף לדן איינבינדר ועידן ורד, כאשר דני גרופר, פארליי רוסה ובן ביטון ימשיכו להיעדר בגלל פציעות. גם ג’ורג’ דיבה ויואב הופמייסטר לא חשו בטוב ועלולים להצטרף לרשימת הנעדרים, כאשר בקבוצה ישנו חשש כי רז טוויזר סובל ממחלת הנשיקה.
לקראת ההתמודדות, קובי רפואה אמר: “ההכנה לא הייתה אידאלית בשבוע האחרון, אבל לכל קבוצה יש את הבעיות שלה. שום דבר לא יהווה תירוץ, מי שישחק יידע מה לעשות. יש כמה שחקנים בספק כמו אושר דוידה, יש עוד שניים-שלושה שחקנים עם חום. אבל זה לא משנה באיזה הרכב נעלה, נעשה הכול כדי לחזור עם הנקודות”. שי אליאס הוסיף: “נכון, יש הרבה חיסורים והכנה לא אידאלית, אבל זה לא כזה מעניין כקבוצה. הכינו אותנו היטב, יודעים מה צריך לעשות. באים במומנטום ורוצים להמשיך אותו”.
כוכב המומנטום של האדומים, אושר דוידה, לא הצליח לקחת חלק באימון המסכם והוא שוב בספק, כמו לפני המשחק האחרון נגד מכבי פתח תקווה. דוידה מרגיש כאבים חזקים בכף הרגל והוא יקווה להרגיש טוב יותר עד שבת, ואם כן, יקבל זריקה נוספת. "אושר זה השחקן החם שלנו, מקווים שהוא יוכל לשחק", אמרו בקבוצה.
2 צפייה בגלריה
אושר דוידה חוגג
אושר דוידה חוגג
אושר דוידה חוגג
(ראובן שוורץ)
מאמן האדומים, קובי רפואה, יצטרך למצוא גם הפעם פתרונות למספר שחקנים, בדגש על ורד ואיינבינדר. יואב הופמייסטר, אם יהיה כשיר, עשוי לתפוס את מקומו של הקפטן, ואילו יואב תומר עשוי לשחק בחוד, כששלומי אזולאי יזוז לאגף.
במועדון נחושים להמשיך את רצף הניצחונות גם נגד הפועל חיפה, שמגיעה אף היא אחרי ניצחון ששחרר הרבה לחץ. "משחק חוץ נגד הפועל חיפה זה תמיד קשה, למרות ההיעדרויות שלהם, הכול פתוח אבל נבוא לקחת שלוש נקודות", אמרו בהפועל תל אביב.
הרכב משוער: ארנסטס שטקוס, אלון אזוגי, סיאנדה קולו, אדי גוטליב, אור ישראלוב, שי אליאס, שי אייזן, אופק ביטון, שגיא גניס (אושר דוידה), שלומי אזולאי, יואב תומר.