1 צפייה בגלריה
פיליפה קוטיניו
פיליפה קוטיניו
פיליפה קוטיניו
(רויטרס)
ברצלונה ביצעה היום (שישי) את אחד מהמהלכים החשובים ביותר שלה בחלון ההעברות, כאשר העבירה בהשאלה את פיליפה קוטיניו לאסטון וילה מהפרמייר ליג עם אופציית רכישה ב-40 מיליון אירו לפני ‘ספורט’. השחקן היקר בהיסטוריה של הקטלונים, שנקנה בחורף 2018 תמורת כ-140 מיליון אירו מליברפול, כבר לא צפוי ללבוש שוב את מדי הבלאוגרנה. מקורות נוספים טענו שאופציית הרכישה עומדת על 35 מיליון אירו.
הקבוצות הגיעו להסכמה לגבי הברזילאי עד סיום העונה, כאשר הקבוצה של סטיבן ג’רארד, ששיחק עם הקיצוני בליברפול ושוחח איתו שלוש פעמים השבוע, תשלם 65% משכרו של השחקן שמסיים את החוזה שלו בבארסה ב-2023. מעברו של קוטיניו לפרמייר ליג אמור היה לאפשר את רישומו בסגל של פראן טורס, שנרכש מוקדם יותר בחלון ההעברות על ידי ברצלונה ממנצ’סטר סיטי, אך זה עדיין לא יכול לקרות.
הברזילאי כרגע חיובי לקורונה ולא יוכל לנחות באנגליה עד יום שלישי, כאשר הוא עדיין צריך לעבור בדיקות רפואיות במועדון האנגלי, מה שמעכב את רישום טורס, אלא אם שחקן נוסף יעזוב. קוטיניו רשם בסך הכול 106 הופעות במדים הקטלונים במהלך תקופתו בקאמפ נואו (שכללה גם השאלה לעונה בבאיירן מינכן). הוא כבש 26 שערים והשיג 65 ניצחונות, 24 תוצאות תיקו ו-15 הפסדים בבלאוגרנה.