2 צפייה בגלריה
אצטדיון דוחא
אצטדיון דוחא
אצטדיון דוחא
(עמרי שטיין)
כשלושה ימים לפני המשחק של בני סכנין מול הפועל ירושלים, במנהלת הליגות עדיין לא יודעים לנקוב היכן יתקיים המפגש, אותו אמורה לארח הקבוצה מהמגזר מחוץ לדוחא, שטרם אושר. במנהלת זועמים מכעס על ההתנהלות של סכנין, ששלחה מכתב לראשיה ברביעי בו ציינה שתארח את האדומים מהבירה בקריית שמונה, למרות שהם לא באמת סגרו את האירוח, מכיוון שהצפוניים מסרבים לתת להם לשחק באצטדיונם.
כזכור, אתמול נערכה ביקורת באצטדיון דוחא על ידי סגן שרת הכלכלה, יאיר גולן, שהגיע לסכנין למרות שלא באמת מובן למה הוא מתערב בסוגיה. האצטדיון בדוחא עדיין לא אושר, אך גם אם היה מקבל את האישור המיוחל, זה לא היה משנה כי לסכנין עונש רדיוס זכר למשחק מול בית”ר ירושלים, שייכנס לתוקפו עם אישור המגרש (אם עד יום שני דוחא לא יאושר, אז גם המשחק מול ירושלים לא ייחשב כרדיוס – ג.ל).
2 צפייה בגלריה
מוחמד אבו יונס
מוחמד אבו יונס
מוחמד אבו יונס
(חגי מיכאלי)
לאחר שמנהלת הליגות הוציאה מכתב זועם לסכנין, אמש יצא אחד נוסף, בו צוין בין השאר כי בסכנין מתעלמים מההנחיות ועושים מה שהם רוצים. במנהלת הדגישו כי המועדון הודיע שהמשחק בק”ש למרות שהוא לא סגר את האירוח, ושהאחריות על הקבוצה, על כל המשתמע מכך.
גורמים במנהלת תקפו: ”הם עושים קרקס מהליגה. במשך חודש לא עשו כלום עד לרגע זה. הפועל ירושלים רוצה לדעת איפה תשחק, ההתנהלות של סכנין זו רשלנות מטורפת”. כזכור, במטה הארצי טלפנו למנהלת ואמרו שסכנין לא דאגו לאשר אצטדיון מבחינת פקודת משחק, ושאלו למה הם מחכים. גם המשטרה יכולה לומר שזה מאוחר מבחינתה אפילו עם סכנין תפתור את הסוגיה בשלושת הימים הקרובים.
בבני סכנין פנו לסמי עופר ולאצטדיון בנתניה כדי למצוא פתרון ברגע האחרון, אך גורמים בסביבת המנהלת הוסיפו: “המשחק ביום שני, כשרוב האצטדיונים פנויים ולא הייתה אמורה להיות בעיה לסגור אצטדיון. הם הודיעו שסגרו את ק”ש ועכשיו מתלוננים שלא עוזרים להם”.
הסאגה אמורה להסתיים בקרוב, אך בכל מקרה במנהלת לא יעברו לסדר היום על ההתנהלות של סכנין מול המנהלת. הכדור נמצא כרגע אצל הנהלת סכנין, ויש להזכיר, כפי שפורסם ב-ONE, שאי קיום המשחק יכול להוביל להורדת ליגה.