1 צפייה בגלריה
לא נשאר חייב. פיקה
לא נשאר חייב. פיקה
לא נשאר חייב. פיקה
(La Liga)
צעד חריג ולא שגרתי מצד ג’רארד פיקה. בעקבות טענות של העיתונאי יואיס קאנוט אמש ברשת הטלוויזיה 'Onze' בספרד, בלם ברצלונה פרסם היום (שישי) לעיני כל 50 אחוזים מהשכר שלו עבור מחצית העונה: 2.3 מיליון אירו (כ-4.6 מיליון לעונה בסך הכול). כל זאת על מנת להוכיח כי השכר שלו אכן קוצץ ב-50 אחוזים ושהוא לא המשתכר הבכיר בקבוצה.
כזכור, אותו עיתונאי פרסם שורה של דברים כנגד נושא השכר בברצלונה, ובין היתר טען כי פיקה הרוויח 28 מיליון אירו לפני הקיצוץ (כולל בונוס) כשהוא מרוויח הכי הרבה בסגל. בנוסף, העיתונאי אף פרסם את השכר של שחקנים נוספים דוגמת סרחיו בוסקטס (23 מיליון) וג’ורדי אלבה (20). הסיבה לכך, היא כדי להוכיח שאותם שחקנים בכירים הרוויחו סכומים אחרים, גבוהים הרבה יותר ממה שהם וברצלונה טוענים.
ברצלונה מצידה הכחישה את הדברים ואמרה: “המספרים שגויים. זה שקר שפיקה, אלבה ובוסקטס דחו את קבלת השכר שלהם. הם קיצצו בשכרם באופן מהותי. זה לא מקצועי לפרסם מידע חסוי ושגוי כזה שפוגע בשחקנים”. בהודעה של פיקה כתב השחקן: “עצוב שיש אנשים שמתפרנסים מהטלוויזיה בשביל להגן על החברים שלהם”, כתב כשהוא עוקץ את ברתומאו, הנשיא לשעבר, שמקורב לאותו עיתונאי.