7 צפייה בגלריה
שחקני מכבי ת"א חוגגים
שחקני מכבי ת"א חוגגים
שחקני מכבי ת"א חוגגים
(חגי מיכאלי)
המחזור ה-19 בליגת העל לנוער יצא לדרכו עם מספר משחקים מסקרנים, כאשר מכבי תל אביב גברה 1:2 על בית”ר ירושלים וצימקה את הפער מהפסגה לנקודה אחת בלבד לאחר שהפועל תל אביב המוליכה מעדה עם 3:2 להפועל ראשון לציון, בעוד מכבי חיפה מחצה 0:5 את סקציה נס ציונה. בנוסף, מכבי נתניה הביסה 0:4 את הפועל באר שבע והפועל כפר סבא עלתה מעל לקו האדו עם 0:1 על הפועל רעננה.

מכבי תל אביב – בית”ר ירושלים 1:2

הצהובים של פטר ואן דן ברג הצליחו לשוב למסלול הניצחונות אחרי שתי תוצאות תיקו רצופות וצימקו את הפער מהיריבה העירונית, הפועל תל אביב, שמאיישת את הפסגה, לנקודה אחת בלבד. מנגד, הצהובים-שחורים של סמי מלכה ירדו בעקבות ההפסד אל מתחת לקו האדום למקום ה-15, במרחק 2 נקודות מהפועל כפר סבא, שטיפסה מעל לקו האדום.
דקה 42, מכבי תל אביב עלתה ליתרון 0:1: בר לין קיבל את הכדור מאוסקר גלוך ושיגר ממרחק 23 מטרים בעיטה אדירה לפינה הימנית העליונה של קים זיבת, שנותר חסר אונים.
7 צפייה בגלריה
שחקני מכבי תל אביב חוגגים עם בר לין
שחקני מכבי תל אביב חוגגים עם בר לין
שחקני מכבי תל אביב חוגגים עם בר לין
(חגי מיכאלי)
7 צפייה בגלריה
ליאל דרעי מאוכזב
ליאל דרעי מאוכזב
ליאל דרעי מאוכזב
(חגי מיכאלי)
7 צפייה בגלריה
בר לין ורוי נאוי חוגגים
בר לין ורוי נאוי חוגגים
בר לין ורוי נאוי חוגגים
(חגי מיכאלי)
7 צפייה בגלריה
שחקני מכבי תל אביב חוגגים עם בר לין
שחקני מכבי תל אביב חוגגים עם בר לין
שחקני מכבי תל אביב חוגגים עם בר לין
(חגי מיכאלי)
דקה 49, בית”ר ירושלים השוותה ל-1:1: עדי יונה חטף את הכדור אחרי נסיון הרחקה כושל של הגנת מכבי תל אביב והכניס כדור עומק ליאן יוספוב המחליף, שחתך לימין וממרחק 10 מטרים בעט לפינה הימנית של תומר אלון.
7 צפייה בגלריה
שחקני בית"ר חוגגים עם יאן יוספוב
שחקני בית"ר חוגגים עם יאן יוספוב
שחקני בית"ר חוגגים עם יאן יוספוב
(חגי מיכאלי)
7 צפייה בגלריה
יאן יוספוב חוגג
יאן יוספוב חוגג
יאן יוספוב חוגג
(חגי מיכאלי)
דקה 52, מכבי תל אביב עלתה ליתרון 1:2: התקפה מתפרצת קטלנית הסתיימה במסירה רוחב של עמית צור מצד ימין למוחמד אבו עיאש, שממרחק 5 מטרים לא התבלבל וגלגל לרשת של קים זיבת.

מכבי חיפה – סקציה נס ציונה 0:5

הירוקים של אלון חרזי התאוששו וחזרו לנצח אחרי שלושה משחקי ליגה רצופים בהם לא הצליחו להשיג ניצחון, רצף שלילי בעקבותיו ירדו למקום הרביעי והתרחקו עד כדי 7 נקודות מהפסגה, אם כי כעת הפער הצטמצם ל-4 הפרש בלבד מהפועל תל אביב המוליכה. מנגד, הכתומים נותרו מתחת לקו האדום אחרי שספגו תבוסה שנייה ברציפות אחרי ה-4:0 להפועל תל אביב במחזור הקודם.
דקה 14, מכבי חיפה עלתה ליתרון 0:1: הירוקים השיגו יתרון המרי ששחרר הרבה לחץ לקראת ההמשך. ענאן חלאילה המוכשר שם את הכדור ברשת במשחק הביתי.
דקה 35, מכבי חיפה עלתה ליתרון 0:2: הירוקים הכפילו את היתרון כשהם נראים נהדר. עידו אלמישלי תרגם כדור עונשין מ-11 מטרים לשער השני במשחק.
דקה 38, מכבי חיפה עלתה ליתרון 0:3: עידו אלמישלי השלים צמד מהיר כאשר קיבל את הכדור בתוך הרחבה ומול השוער לא התבלבל ובעט בקור רוח לרשת.
דקה 77, מכבי חיפה עלתה ליתרון 0:4: עדן אוטאצ’י הכניס כדור עומק נהדר לרועי אלימלך, שממרחק 8 מטרים לא התבלבל וכבש.
דקה 80, מכבי חיפה עלתה ליתרון 0:5: החגיגה נמשכה כאשר סהר שטו שלח כדור ארוך לליעד לוי, שלא התבלבל ובעט ממרחק 16 מטרים לפינה הימנית.

הפועל ראשון לציון – הפועל תל אביב 2:3

אחרי שישה ניצחונות רצופים, החבורה האדומה של מיכאל זנדברג נעצרה בהפסד מפתיע והפער שלה בפסגה הצטמצם לנקודה אחת בלבד ממכבי תל אביב, כאשר היא תנסה להתאושש במחזור הבא על חשבון הפועל חדרה בכדי לשמור על הפסגה. מנגד, הכתומים חיברו ניצחון שלישי ברציפות, המשיכו במומנטום שלהם והתקרבו לצמרת.
דקה 3, הפועל תל אביב עלתה ליתרון 0:1: יהלי לביא מצא את הרשת ונתן לאדומים מקדמה מוקדמת.
דקה 23, הפועל ראשון לציון השוותה ל-1:1: יובל ששון סובב באמנות את הכדור לפינה השמאלית העליונה והחזיר את הכתומים למשחק.
דקה 40, הפועל תל אביב נותרה בעשרה שחקנים: סבסטיאן הרננדס ביצע עבירה שטותית וספג כרטיס צהוב שני בדרך למקלחת מוקדמת.
דקה 62, הפועל ראשון לציון עלתה ליתרון 1:2: המהפך של הכתומים הושלם. התקפה מתפרצת נהדרת הסתיימה בכדור עומק לדור אוסובסקי, שממרחק 10 מטרים בעט בחדות לפינה השמאלית.
דקה 82, הפועל ראשון לציון עלתה ליתרון 1:3: יובל ששון הכניס כדור עומק לאוהד אלמגור, שבאחד על אחד מול השוער לא התבלבל ובעט לפינה השמאלית.
דקה 89, הפועל תל אביב צימקה ל-3:2: ליאו בנבניסטי ניסה בעט כדור אלכסוני ממרחק 10 מטרים, שפגע ברגליו של ליאל ברמן, שלא הצליח להגיב וכבש שער עצמי.

הפועל באר שבע - מכבי נתניה 4:0

הצגה של היהלומים. החגיגה של האורחת החלה כבר בדקה ה-3 כשאיליי יצחק כבש. בדקה ה-16 יצחק השלים צמד גדול שהוריד את הנתנייתים רגועים למחצית. אייל עבאדי כבש את השלישי בדקה ה-63 ועומר יונס קבע את תוצאת המשחק כשכבש בדקה ה-74. ניצחון גדול לנתניה שקירב אותה לצמרת הגבוהה. לעומת זאת, המארחת מהדרום הסתבכה בתחתית כשהיא נמצאת במקום ה-13.

הפועל רעננה - הפועל כפר סבא 1:0

המארחת הגיעה למשחק מעודדת לאחר החמישייה שכבשה במחזור האחרון נגד בני יהודה ורצתה להמשיך במומנטום נגד היריבה מהתחתית, אך מעדה ופספסה הזדמנות להשיג שלוש נקודות יקרות. נהוראי בורה כבש בדקה ה-80 את השער הדרמטי שהכריע את ההתמודדות וסידר ניצחון יקר לאורחת מהתחתית, שיכולה לנשום קצת לרווחה. אגב, בורה גם הורחק בדקה ה-88.

מ.ס אשדוד - בני יהודה 0:4

אחרי תקופה פחות טובה, אשדוד הצליחה לחבר שני ניצחונות רצופים וניצלה את המעידה של הפועל ת"א בשביל להדביק את הפער מהמקום הראשון. בני יהודה עם משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון, כשהיא סופגת בהם 10 שערים וכובשת רק ארבעה. אליה גטהון העלה את המארחת ליתרון בדקה ה-26, סהר רביבו הכפיל את התוצאה בפנדל בדקה ה-53, רביד אברג'יל (71) ושקד חכמון (77) השלימו את החגיגה של הדרומיים.

בני סכנין - מכבי פ"ת 2:1

המארחת ממשיכה להסתבך בתחתית ונמצאת שש נקודות מתחת לקו האדום, בעוד האורחת שומרת על המקום החמישי ותקווה לנצל טעות של ארבעת המוליכות כדי להתקרב אליהן עוד קצת. אחרי 75 דקות מאופסות, עידן טוקלוטמטי העלה את פ"ת ליתרון, אבל מוחמד פוקרא דאג להשוות את התוצאה שלוש דקות מאוחר יותר. בדקה ה-90 האורחת קיבלה פנדל ושלו דניאל לא התבלבל מול השער ולקח את שלוש הנקודות למרכז.

הפועל ר"ג - עירוני ק"ש 1:1

ארבעה משחקים ללא ניצחון לאורדונים, שמתקשים להישאר בחלק העליון של הטבלה אבל יכולים להיות רגועים לגבי התחתית, שעדיין רחוקה מהם. מנגד, האורחת נמצאת רק נקודה מעל ר"ג וגם היא מתקשה להישאר בקרבות הצמרת עם תיקו שני ברציפות. גיא יצחקי העלה את המארחים ליתרון בדקה ה-37, מוחמד אבו רומי השווה את התוצאה במחצית השנייה וקבע את תוצאת המשחק (56). בלמה של ר"ג, אוסמן טרואה, יצא בכרטיס אדום בדקה ה-83.