1 צפייה בגלריה
קוטיניו על שערי העיתונים בקטלוניה
קוטיניו על שערי העיתונים בקטלוניה
קוטיניו על שערי העיתונים בקטלוניה
(צילום מסך)
ברצלונה הצליחה אתמול להשלים מהלך שהיא ציפתה לו כבר הרבה מאוד זמן: להשתחרר מהשכר לפליפה קוטיניו. השחקן עבר רשמית לאסטון וילה של סטיבן ג’רארד עד לסיום העונה עם אופציית רכישה בגובה 35 מיליון אירו – ובדרך, כך התברר, סייע לבארסה כלכלית וסלל את הדרך לרישומו של פראן טורס ולשחקני רכש שיגיעו בעתיד.
קוטיניו, שנרכש על ידי ברצלונה מליברפול מעבור שיא מועדון של 140 מיליון אירו, היה רחוק מלהשתלב וספג לא מעט ביקורות במהלך השנים בספרד, אבל דווקא עם עזיבתו קיבל מחמאות נוכח הבחירה ללכת לשחק ולא להישאר רק למען הכסף. אפילו צ’אבי התייחס לכך במסיבת העיתונאים: “הוא עשה בחירה כדי לשחק וזה ראוי להערכה, שחקנים צריכים ללמוד מכך”. בספרד תוהים כי דבריו של המאמן הם כעקיצה לעברו של סמואל אומטיטי, שגם כן לא צפוי להמשיך.
בחזרה לקוטיניו. אסטון וילה למעשה לא יכולה הייתה לשלם את מלוא שכרו הגבוה של קוטיניו, לכן הוחלט שהמועדון האנגלי ישלם 65 אחוזים ובארסה 35. הברזילאי, לאור המצב הכלכלי הרעוע אצל הקטלונים ועל מנת להפגין סולידריות, החליט לוותר על 35 האחוזים שהוא אמור היה לקבל מבארסה. “ראוי לכבוד”, “ג’נטלמן אמיתי”, נכתב עליו ברשתות החברתיות.