1 צפייה בגלריה
אוהדי בני סכנין
אוהדי בני סכנין
אוהדי בני סכנין
(רדאד ג'בארה)
סאגת המשחק בין בני סכנין להפועל ירושלים נמשכת. כזכור, הקבוצה מהמגזר עדיין לא יכולה לארח באצטדיון דוחא שנסגר ויומיים לפני המפגש, לא ידוע היכן תתקיים ההתמודדות. כעת, המועדון, שנמצא במרוץ נגד הזמן ובשלב הזה מרכז את המאמצים לעבר אצטדיון נתניה, פרסם הודעה רשמית על מה שאירע במהלך השבוע האחרון.
סכנין כתבה בהודעה: “להלן השתלשלות ההכנות לאיתור מגרש למשחק של בני סכנין ליום שני: עם תחילת השבוע האחרון האמנו שנצליח לקיים את המשחק בדוחא וזאת עקב השלמת הרוב המוחלט של הדרישות בדוחא. גם פנייתנו לממונים למתן האישור לקיים משחק ללא קהל נענתה בשלילה על ידי נציג המשטרה, על אף שנתקבלה על ידי יאיר גולן, סגן שרת הכלכלה”. למעשה, לא ברור מדוע סכנין בוחרת להסתמך על סגן השרה, שכן הוא אינו מנהל את הכדורגל, או שמא גם קובע את ההרכב בסכנין או שמנהל את ההתאחדות ומנהלת הכדורגל?
סכנין המשיכה וכתבה: “ביום רביעי האחרון ולאחר שכל הניסיונות לקיום המשחק בדוחא לא צלחו, פנינו למנהל אצטדיון קריית שמונה אשר ענה בחיוב. על כן מסרנו למנהלת שהמשחק יתקיים שם. עם סוף היום התברר שאין לנו אישור מקריית שמונה לקיים אצלה את המשחק”. גם כאן הדברים משונים, הרי לא ברור למה סכנין לא הציגה אישור בכתב מק”ש והסתמכה על מה שנאמר לה, מבלי לברר ולבדוק לעומק האם האישור אכן ניתן לה?
בנוסף, סכנין כבר ידעה מלפני חודש שיש לה בעיה עם המשחק ולא פעלה, וכן במהלך החודש גם לא תיקנה את הליקויים שהתגלו באצטדיון. בנוסף, סכנין הרי יודעת שבכל מקרה המשחק הראשון בבית אמור להיות רדיוס, האם הם רצו לשנות את החוקים?
עוד נכתב בהודעה של המועדון: “הודענו זאת למנהלת ובמקביל התחלנו בחיפוש חלופות. לא התאפשר לקיים את המשחק בנוף הגליל ולא בסמי עופר ולא בפתח תקווה. גם פנייתנו למנהל אצטדיון נתניה טרם נענתה סופית. נכון לרגע זה, אנחנו ממתינים לקבלת אישור לקיים את המשחק בנתניה”.