1 צפייה בגלריה
שחקני סביליה חוגגים
שחקני סביליה חוגגים
שחקני סביליה חוגגים
(La Liga)
סביליה חזק במאבק האליפות. החבורה של יולן לופטגי רשמה היום (ראשון) 0:1 חשוב מאין כמותו על חטאפה, ששמר את הפער בינה לבין ריאל מדריד המוליכה על חמש נקודות בלבד, כאשר לאנדלוסים משחק חסר. עוד במחזור ה-20 בלה ליגה, בטיס וראיו וייקאנו נפרדו ב-1:1 שגורם להן לאבד גובה. המשחקים, כמו כל משחקי הליגה הספרדית, שודרו בערוץ ONE למנויי HOT, מנויי yes, סלקום TV ופרטנר TV.

סביליה – חטאפה 0:1

ניצחון שני ברציפות למארחת, גם הפעם 0:1, אבל כמה ששלוש הנקודות חשובות עבור הלבנים מסביליה במאבק על התואר. החבורה של לופטגי שוב שמרה על רשת נקייה (ספגה רק 13 שערי חובה העונה בליגה) ונהנתה משער ניצחון של רפא מיר בדקה ה-22. החלוץ הספרדי קיבל מסירה טובה מלוקאס אוקאמפוס ושם את הכדור בפנים בפינה הקרובה בעזרת העקב. האורחת ממדריד, שניצחה את ריאל במחזור האחרון, הפסידה לראשונה אחרי שישה מחזורים ונותרה בתחתית.

ראיו וייקאנו – בטיס 1:1

החבורה של מנואל פלגריני, שהגיעה לאחר שני הפסדים רצופים, ספגה מכה קשה כאשר אלכס מורנו הורחק בכרטיס אדום ישיר בדקה ה-33 בעקבות תיקול אגרסיבי. למרות זאת, בסיומה של מתפרצת קטלנית, נהנה סרחיו קנאלס מבישול של הקטור ביירין וכבש בתוספת הזמן של המחצית הראשונה.
החבורה מפרברי מדריד לא ויתרה, כאשר בדקה ה-70 השיגה שוויון מוצדק בזכות שער של איבן בליו לחיבורים. האנדלוסים כבר עם שלושה מחזורים ללא ניצחון, כאשר ראיו לא הצליחה בעצמה להתרומם מההפסד לאתלטיקו מדריד במחזור הקודם ונותרה עם 31 נקודות.

אלאבס – אתלטיק בילבאו 0:0

הדרבי הבאסקי הסתיים ללא הכרעה. המארחת סיימה בתיקו שני ברציפות אחרי ה-1:1 מול סוסיאדד בדרבי הקודם, כאשר היא נקודה בלבד מעל הקו האדום. מנגד, האריות שניצחו במחזור הקודם היו עדיפים ומסוכנים יותר, אולם נרשמו שלושה איומים בלבד למסגרת משתי הקבוצות.

אוססונה – קאדיס 0:2

אחרי שני הפסדים רצופים בליגה, החבורה מפמפלונה שבה לנצח והנחילה לקבוצה מהמקום ה-19 הפסד שני ברציפות. אנטה בודימיר הבקיע ראשון בדקה ה-38 אחרי מסירה טובה שקיבל מקיקה גארסיה, אנריקה בארחה הכפיל שלוש דקות מפתיחתה של המחצית השנייה אחרי שדחק פנימה מרוב לרשת.