3 צפייה בגלריה
שחקני ניס חוגגים
שחקני ניס חוגגים
שחקני ניס חוגגים
(רויטרס)
אחרי שזכתה בניצחון טכני בגביע בעקבות התפרעות אוהדים במשחק בין ליון לפ.צ פאריס, ניס שבה לשחק היום (ראשון) בליגה הצרפתית אחרי פגרה של שלושה שבועות. הקבוצה מהריביירה המשיכה את הכושר הנהדר שלה מסיום השנה הקלנדרית ורשמה ניצחון רביעי ברציפות. בגרמניה וולפסבורג ממשיכה להתרסק בתחתית, קלן ממשיכה להרשים בצמרת.

ברסט – ניס 3:0

החבורה הצעירה של כריסטופר גלטייה רשמה ניצחון חוץ מרשים כשהצליחה לנצח למרות ששיחקה ב-10 למשך 70 דקות. קספר דולברג העלה את האורחים ליתרון כבר בדקה ה-13. שבע דקות בלבד לאחר מכן, מורגן שניידרלין קיבל כרטיס אדום והותיר את ניס בעשרה שחקנים. המארחים החלו להפעיל לחץ כבד, אך בדקה ה-79 אנדי דלור כבש את השני של האורחים וקירב אותם לניצחון. אמיין גוירי קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-93. ניס עלתה למקום השני בטבלה כשהיא עם 36 נקודות, ברסט נותרה במקום ה-12.

נאנט – מונאקו 0:0

מאמן חדש, הרגלים ישנים. פיליפ קלמנט, שהחליף את ניקו קובאץ’ על הקווים של הקבוצה מהנסיכויות, לא הצליח לפתוח את הקדנציה שלו עם ניצחון. מונאקו שלטה יותר בכדור, אך התקשתה לייצר מצבים ובעטה כדור אחד בלבד למסגרת. הקבוצה מהנסיכויות נותרה במקום השביעי ופספסה הזדמנות להעפיל למקום הרביעי.
3 צפייה בגלריה
פיליפ קלמנט מאוכזב
פיליפ קלמנט מאוכזב
פיליפ קלמנט מאוכזב
(רויטרס)

תוצאות נוספות:

מץ – שטסרבורג 2:0 קלמון – ריימס 0:0

גרמניה: פ.צ קלן ניצחה, בוכום סיבכה את וולפסבורג

הרטה ברלין – פ.צ קלן 3:1 קלן המשיכה את העונה הנהדרת שלה עם ניצחון חוץ בבירת גרמניה. אנתוני מודסאט העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-30 עם שערו ה-12 העונה. שתי דקות בלבד חלפו ואונדרי דודה הכפיל את היתרון. ולדימיר דרידה צימק בפתיחת המחצית השנייה, אך שער של יאן טילמאן בדקה ה-91 קבע את תוצאת המשחק.
3 צפייה בגלריה
שחקני פ.צ קלן חוגגים
שחקני פ.צ קלן חוגגים
שחקני פ.צ קלן חוגגים
(רויטרס)
בוכום – וולפסבורג 0:1 הזאבים ממשיכים בקריסה שלהם והם במרחק שתי נקודות בלבד מהקו האדום, מנגד האורחים רשמו ניצחון מאוד והם במרחק של חמש נקודות מהקו האדום. מילוש פנטוביץ’ כבש את השער היחידי במשחק בדקה ה-65.