3 צפייה בגלריה
צ'אבי וסמואל אומטיטי
צ'אבי וסמואל אומטיטי
צ'אבי וסמואל אומטיטי
(האתר הרשמי של ברצלונה)
הנהלת ברצלונה פועלת בצורה מוזרה בשנים האחרונות, ונדמה שגם החילוף בין ג’וספ מריה ברתומאו לז’ואן לאפורטה בנשיאות הקבוצה לא שינה זאת יותר מדי בכל הקשור למהלכים הלא צפויים בשוק ההעברות. היום (שני) הקטלונים הודיעו על הארכת חוזהו של סמואל אומטיטי עד 2026, כאשר בזכות המהלך נרשם פראן טורס רשמית בסגל.
הבלם הצרפתי הפציע, שהגיע ב-2016 וכבר היה בדרך החוצה, הסכים להפחתת שכרו על מנת להמשיך ולאפשר את רישומו של טורס, כאשר לפי התכנון המקורי בארסה הייתה צריכה להודיע על עזיבה אחת או שתיים, אולי אפילו של אומטיטי עצמו, על מנת שהמהלך ייצא אל הפועל. אם המועדון ירצה, החוזה יוכל להיות גם עד 2025 לפי התקשורת בספרד.
על פי החוזה החדש, אומטיטי יקבל את השכר שהיה אמור להרוויח עד 2023 (כ-24 מיליון אירו), אך הכסף יתפרס למעשה בתשלומים עד 2026, כשהמשמעות היא שהבלם קיצץ במידה ניכרת, במה שהופך את המהלך של הקטלונים למעט יותר ברור. עוד סעיף שנכלל בחוזה הוא השאלה אפשרית שלו לקבוצה אחרת, כך שהוא בכל זאת עשוי לעזוב את הקאמפ נואו, בין אם בטווח הקצר או הארוך (השחקן עצמו פתוח לכך אם תגיע הצעה טובה). לפי העיתונאי ג’רארד רומרו, בארסה תחסוך כשישה מיליון אירו בעקבות המהלך.

פראן טורס ופדרי שליליים לקורונה וימריאו לריאד, הרכש עשוי לערוך בכורה

בעניין אחר, רגע לפני המפגש הלוהט בחצי גמר הסופרקאפ נגד ריאל מדריד ביום רביעי, ברצלונה פרסמה היום את הסגל שלה, שבשעות אחר הצהריים נחת בריאד שבערב הסעודית, שם יתקיימו המשחקים. אנסו פאטי חוזר ויעמוד לרשותו של צ’אבי, אך בכפוף לקבלת אישור רפואי, וגם רונאלד אראוחו שנותח בידו בסוף השבוע האחרון ופרנקי דה יונג נרשמו למשחק אך עדיין צריכים עדיין לקבל אישור רפואי כדי לקחת חלק במפגש.
3 צפייה בגלריה
רונאלד אראוחו ויד ימין המנותחת. צפוי לשחק
רונאלד אראוחו ויד ימין המנותחת. צפוי לשחק
רונאלד אראוחו ויד ימין המנותחת. צפוי לשחק
(האתר הרשמי של ברצלונה)
תחילה היה נראה שמי שלא ייקחו חלק במפגש הם פדרי ופראן טורס שנמצאו חיוביים לקורונה, אך לאחר שברצלונה כבר נחתה בריאד השניים עברו בדיקת קורונה נוספת שגילתה שהם שליליים והם יצטרפו לחבריהם בריאד באופן מיידי. טורס עשוי לערוך מול הבלאנקוס את הופעת הבכורה שלו במדי הבלאוגראנה, בעוד פדרי עשוי לחזור למגרשים לראשונה מזה שלושה חודשים וחצי. גם אוסמן דמבלה, דני אלבס וגאבי נמצאים בסגל של צ’אבי.
3 צפייה בגלריה
פדרי ופראן טורס
פדרי ופראן טורס
פדרי ופראן טורס
(רויטרס)