1 צפייה בגלריה
קיליאן אמבפה והציוץ בטוויטר
קיליאן אמבפה והציוץ בטוויטר
קיליאן אמבפה והציוץ בטוויטר
(רויטרס)
סיפורים על הקשר שבין ספורטאים גדולים לאלו המעריצים אותם הם תמיד מרגשים ומעלים חיוך, ומקרה דומה קרה גם היום (שני) לקיליאן אמבפה. כוכב פאריס סן ז'רמן ריגש את הרשתות החברתיות כשבחר לעמוד לצידה של נערה צעירה, שספגה קללות ברשת וזאת רק בגלל שתמכה בשחקן וביקשה ממנו שלא לעזוב את הקבוצה מעיר האורות.
האירוע התחיל לפני מספר ימים, כאשר ילדה בשם קמיל, שמתמודדת עם מחלה נדירה, העלתה סרטון וידאו עם ברכת שנה טובה לאמבפה אותו היא מעריצה כשהיא לבושה בחולצתו ולצידה ספרו של הכוכב. בסרטון אמרה האוהדת: “בבקשה תישאר בפאריס סן ז'רמן ותעזור לנו להמשיך לחלום”. מהר מאוד התקבלו תגובות קשות ברשת כנגד אותה ילדה, כשבחלקן אפילו נכתבו קללות איומות מצד אוהדים.
העמותה שמסייעת לקמיל הצעירה ומלווה אותה הגיבה לכך: “לעולם לא היינו יכולים לדמיין כל כך הרבה שנאה. קמיל נלחמת כל יום כדי לחייך, זו אלימות ואנחנו עצובים מאוד”. בעמותה אף הוסיפו צילומי מסך של הודעות מעליבות כלפי הילדה. אמבפה עצמו לא נשאר אדיש והגיב היום: “אני גם מאחל לך שנה טובה קמיל הקטנה שלי. תמשיכי להילחם כמו שאת, את מלמדת את כולנו שיעור לחיים. האלימות זו התחתית, אנחנו חייבים להתעשת”.
אותה עמותה שתומכת בקמיל, שמה לה למטרה להגשים חלומות לילדים עם מחלות מולדות וגנטיות. המטרה הגדולה היא להעניק להם אסקפיזם מהמצב הקשה שבו הם נמצאים ולסדר להם רגעים קטנים של אושר.