3 צפייה בגלריה
אוהדי בית"ר ירושלים מחוץ לטדי
אוהדי בית"ר ירושלים מחוץ לטדי
אוהדי בית"ר ירושלים מחוץ לטדי
(גיא בן זיו)
אוהדי בית״ר ירושלים מתכוונים לקיים ביום חמישי הקרוב בשעה 20:30 הפגנה, שקיומה אושר על-ידי המשטרה, בסמוך לביתו של משה חוגג, בה הם מתכוונים לדרוש מבעלי בית”ר “לשחרר את המועדון”.
בהודעה שהוציאו האוהדים נכתב: “משחררים את בית״ר ירושלים. המצב של הקבוצה לא מניח לאף אדם שאוהב ואוהד את בית״ר ירושלים להישאר אדיש. בית״ר היא נכס היקר לליבם של מאות אלפים בישראל ומצבה וההזנחה שלה בחודשים האחרונים לא יכול להישאר ללא מענה.
“אדון חוגג היקר אפשרנו לך לנהל משא ומתן ולנסות למכור את המועדון, אחרי חודשים ארוכים לא הצלחת והקבוצה שלנו נשארת יתומה, מצבה מדרדר והיא בדרך הבטוחה לפירוק וירידת ליגה, אנחנו לא נאפשר למצב הזה להמשיך להתקיים בלי תגובה נחרצת מצד הקהל.
3 צפייה בגלריה
אוהדי בית"ר ירושלים
אוהדי בית"ר ירושלים
אוהדי בית"ר ירושלים
(רדאד ג'בארה)
“הדרישה שלנו ממך היא אחת ופשוטה, שחרר את המועדון! שחרר אותו עכשיו וללא תנאים ותן לנו ולבית״ר להמשיך הלאה, לא תשחרר ולא תענה לדרישה שלנו אנחנו יוצאים לרחובות ולא נרפה עד שהקבוצה תעבור לבעלים אחר. זה המינימום הנדרש אחרי מה שנגרם למועדון בבעלותך.
“יום חמישי הקרוב אנחנו מתחילים בצעדי המחאה, נקיים הפגנה חוקית במיקום ושעה שעליהם נודיע בהמשך ונקבל את כל האישורים לכך, לא תשחרר אנחנו נפגין ונמחה בכל מקום אפשרי עד שנשיג את התוצאה וכמובן הכל בהתאם לכל דרישות החוק. אנחנו קהל שומר חוק. בית״ר ירושלים לא תיפול, הקהל שלה היה ותמיד יהיה אחריה ומאחוריה״.
3 צפייה בגלריה
משה חוגג
משה חוגג
משה חוגג
(אורן בן חקון)
בנושא המקצועי, אחרי ההפסד המאכזב למ.ס אשדוד המאמן יוסי מזרחי ערך אסיפת קבוצה היום בבית וגן בה אמר לשחקנים: “הייתי עדין במה שאמרתי לכם אתמול ואחרי המשחק, אני לא מבין איך שחקני כדורגל מרשים לעצמם להיראות ככה. מי שלא רוצה להיות פה שיילך לאלי אוחנה ויזדכה על מה שצריך. מעכשיו ישחקו רק כאלה שעושים מה שאני אומר להם, מי שלא יסגור, לא יעמוד נכון או יחליט לא לרוץ, ייצא החוצה".