1 צפייה בגלריה
בירם כיאל
בירם כיאל
בירם כיאל
(רדאד ג'בארה)
כשהיא אחרי שני הפסדים צורמים בהם ספגה לא פחות מתשעה שערים, בני סכנין תנסה להתאושש ולצאת לדרך חדשה כשהיא תארח הערב (שני, 20:15) את הפועל ירושלים, במשחק שינעל את המחזור ה-17 של ליגת העל ויתקיים באצטדיון בלומפילד, זכר לסאגת חיפוש המגרש של הקבוצה מהמגזר.
סכנין כאמור נמצאת בתקופה רעה אחרי שלא הצליחה לנצח את שלושת משחקי הליגה האחרונים שלה כשסיימה ב-1:1 מול מכבי ת”א, הושפלה 6:0 על ידי האלופה מכבי חיפה והתפרקה גם בטרנר כשספגה 3:0 מהפועל ב”ש.החבורה של שרון מימר רואה את יריבותיה למאבק על הפלייאוף העליון משיגות נקודות יקרות ועוקפות אותה, כשכרגע היא מדורגת במקום השמיני עם 22 נקודות, נקודה בלבד מתחת לאשדוד השישית, והיא יודעת שניצחון ישלח אותה עד למקום החמישי בטבלה.
מן העבר השני, הפועל ירושלים רק רוצה לברוח מהתחתית הבוערת. החבורה של זיו אריה רואה את יריבותיה לתחתית מתרסקות פעם אחר פעם והיא פשוט לא מנצלת את זה כדי לברוח מאזור סכנה. העולה החדשה ממוקמת במקום ה-12, שתי נקודות בלבד מעל הקו האדום. ירושלים רוצה לשוב למסלול הניצחונות אחרי שני משחקי ליגה רצופים ללא ניצחון, 3:0 טכני בדרבי מול בית”ר ו-1:1 מול חדרה.
הרכב בני סכנין: מחמוד קנדיל, מופלח שלעטאה, מארון גנטוס, אנטה פוליץ’, עבדאללה ג’אבר, מרואן קבהא, בירם כיאל, איהאב גנאים, ארי מורה, גיא מלמד ורז שטיין.
הרכב הפועל ירושלים: אדליי אדבאיו, אילוז’ יאו, אונדז’יי באצ’ו, גל מאיו, מאור ג’רסי, סולומון דניאל, מידן כהן, אייקה אשטה, גיא בדש, חאמד שולאג’ה ועידן שמש.