2 צפייה בגלריה
לוקה מודריץ'
לוקה מודריץ'
לוקה מודריץ'
(רויטרס)
בלתי נגמר. לפי הפרסומים הערב (שני) ברחבי ספרד, לוקה מודריץ’ כבר חתם על הארכת חוזהו לעונה נוספת בריאל מדריד, כשהוא עתיד לסגור 11 בלבן מאז הגיע מטוטנהאם לבירת ספרד. חוזהו של הקרואטי חודש למעשה לעונה אחת נוספת, במהלכה יהיה בן 37.
מודריץ’ הפך עם השנים לברומטר האמיתי של הבלאנקוס. היכולת המופלאה של הפנומן הצנום מקרואטיה זיכתה אותו כזכור היטב גם בפרס כדור הזהב של 2018. כעת וכצפוי, הוא עתיד להישאר בבירת ספרד לעוד עונה, כשכבר אמר לא פעם כי המטרה שלו היא לפרוש במועדון. ההודעה הרשמית של ריאל: בקרוב.
בתוך כך, טוני קרוס הוא אחד הקשרים הטובים ביותר בעולם, על זה קשה להתווכח. כבר שבע שנים שהוא מנהיג ביחד עם חברו מודריץ’ את הקישור של ריאל מדריד ולצידו לא מעט שחקני פאר הגיעו והלכו במהלך הדרך. בראיון שהעניק הגרמני ל-Sky Sport, הוא דיבר על העתיד אצל הבלאנקוס, השמועות על קיליאן אמבפה וארלינג הולאנד ועל המפגש המתקרב מול פאריס סן ז’רמן בליגת האלופות.
החוזה הנוכחי שיש לקרוס בבלאנקוס הוא עד יוני 2023, אך הקשר לא שולל שימשיך במועדון מהבירה הספרדית גם לאחר מכן: "בסיום החוזה אהיה בן 33 וזה יהיה גיל טוב לחשוב איך ממשיכים מכאן. המערכת יחסים שלי עם המועדון מדהימה. אני רוצה לסיים את הקריירה שלי כאן. האם זה יקרה ב-2023 או שנה או שנתיים אחר כך? נראה”.
2 צפייה בגלריה
טוני קרוס
טוני קרוס
טוני קרוס
(רויטרס)
בריאל מדריד לא מסתירים את הרצון לצרף את אמבפה והולאנד, הגרמני גם כן נלהב מכך: "בשל מצב החוזים שלהם ואיכותם, הם בין השחקנים המעניינים ביותר בשוק. ריאל מדריד תמיד נלחמת על השחקנים הטובים ביותר ושניהם ללא ספק נכנסים לקטגוריה הזאת, אבל אני לא יכול להגיד מה יקרה בסוף כי אני לא הנשיא, צריך לשאול אותו. ברור ששניהם שחקנים גדולים”.
לגבי היריבה בשמינית גמר הצ’מפיונס, קרוס היה פחות נלהב: "זה יכול היה להיות בקלות חצי גמר או גמר. לפגוש את פ.ס.ז’ בשמינית הגמר זה מוקדם מדי, אבל אני מקווה שנגיע בכושר טוב ועם כמה שפחות פציעות על מנת שנהיה מוכנים".