1 צפייה בגלריה
שחקני טורינו חוגגים
שחקני טורינו חוגגים
שחקני טורינו חוגגים
(רויטרס)
פיורנטינה של ןינצ’נזו איטליאנו נראית ממש לא רע לאחרונה ואל המחזור ה-21 בליגה האיטלקית היא הגיעה כשהיא במקום השישי עם רצף של שישה משחקים (בכל המסגרות) ללא הפסד. משחק החוץ אצל טורינו, שפתחה את המחזור במקום ה-12, היה הזדמנות להשיג נקודות נוספות במרוץ למפעלים האירופיים. אבל לשוורים היו תוכניות אחרות לגמרי.
הקבוצה של איבן יוריץ’ הציגה את משחקה הטוב ביותר העונה והביסה ללא רחמים את הוויולה בתוצאה 0:4 – התבוסה הגדולה ביותר של פיורנטינה מזה שנה פחות שבוע (אז הובסה 6:0 על-ידי נאפולי).
כבר אחרי 31 דקות של כדורגל המשחק היה גמור, בתום בליץ של 12 דקות. זה התחיל בדקה ה-19 כשמרגים וויוודה הרים משמאל כדור שחזר מהגנת הוויולה ומצא את ראשו של ווילפריד סינגו שנגח מקרוב פנימה. ארבע דקות חלפו ומבצע גדול של סאשה לוקיץ’ שחדר לרחבה תוך שהוא חולף על פני שלושה שחקני הגנה, הסתיים במסירה למרכז הרחבה שם חיכה יוסיפ ברקאלו שקבע 0:2.
בדקה ה-31 ברקאלו השלים צמד, אחרי שניצל טעות קשה של חוסה קאייחון בהגנת האורחת ובדקה ה-59 אנטוניו סנאבריה קבע את תוצאת המשחק אחרי שקיבל מסירה נהדרת מרולאנדו מנדראגורה, עבר את שוער הוויולה וכבש. בזכות הניצחון עלו השוורים, לפחות זמנית, למקום התשיעי עם 28 נקודות, ארבע פחות מפיורנטינה שירדה למקום השביעי בשל הפרש שערים נחות מזה של רומא.