2 צפייה בגלריה
שרון מימר
שרון מימר
שרון מימר
(רדאד ג'בארה)
אחרי שתי תבוסות כואבות בשני המחזורים הקודמים בליגת העל, בני סכנין חזרה הערב (שני) למומנטום החיובי. הצפוניים, שאירחו הפעם באצטדיון בלומפילד, רשמו 1:2 על הפועל ירושלים, שמצדה נותרה מסובכת מאוד בתחתית הטבלה, בדיוק כמו היריבה העירונית שלה, בית”ר ירושלים.
שרון מימר סיפר: “עברנו באמת שני משחקים לא טובים, לא מאפיינים אותנו. היה לנו משחק טוב, למרות האדום שעזר לנו. לא זוכר מתי שיחקנו בדוחא, הרבה דברים קורים מחוץ לכדורגל, אבל שאפו לשחקנים שיודעים לנטרל את הרעשים. יש לנו מטרה אחת – פלייאוף עליון, לא מסתכלים לשום מקום אחר. עשינו סיבוב מצוין, צריכים לנצח משחקים כאלה שהם לא קלים. באנו בגישה טובה. גיא מלמד עובד קשה ומתקדם, חשוב לקבוצה ויחד עם פאהד באיו שהגיע ויעזור לו מקדימה. יש פה קבוצה טובה”.
גיא מלמד הוסיף: “כיף מאוד לכבוש, היה לנו רצף משחקים הכי קשה שיש, אבל כל קבוצה צריכה לעבור את זה. עכשיו מסתכלים קדימה. מרגיש את הגב שנותנים לי כאן, שרון והאנשים מסביב. שמח שאני מחזיר על המגרש. מקווה מאוד שנסיים בשישייה הראשונה, קבוצות יריבות נכנסות למומנטום ונקווה שגם אנחנו ואז נוכל להבטיח את המקום בפלייאוף העליון, בלי לחץ במחזור הסיום”.
2 צפייה בגלריה
שחקני בני סכנין חוגגים
שחקני בני סכנין חוגגים
שחקני בני סכנין חוגגים
(רדאד ג'בארה)
זיו אריה אמר: “המשחק התחיל שקול מאוד, דומה למשחקים אחרים וזה כל פעם חוזר על עצמו. עוד פעם רודפים עם מינוס שחקן, זה קשה. לא מתייחס להחלטות שיפוט, נמשיך הלאה. אם זה לא אדום אז זה גול מוקדם, תמיד אנחנו שווים, אבל כל הזמן רודפים. נגיע למכבי וננסה להוציא את המקסימום. מטפלים בחיזוק, מקווה שזה יקרה בקרוב. מאמין גדול בקבוצה, גם בסגל שיש פה. אין לנו פריבילגיה לוותר על שום נקודה, נגיע מול מכבי וננסה להוציא נקודות”.
עידן שמש הוסיף: “לא מתייחס לשמועות והדבר הכי חשוב בשבילי זה להשאיר את הקבוצה הזו בליגה, אין דבר יותר חשוב מזה. מקווה לקבל יותר דקות בהמשך העונה. כל משחק בשבילנו הוא משחק על החיים, גם נגד הגדולות. אין לנו ברירה אחרת”.