2 צפייה בגלריה
דני אלבס
דני אלבס
דני אלבס
(La Liga)
ב-14 במאי 2016 התארחה ברצלונה אצל גרנאדה במחזור האחרון של עונת 2015/16 למשחק אליפות. האלופה המכהנת מעונת 2014/15 ידעה שהמשימה ברורה – ניצחון והיא שומרת על התואר שלה, הפסד והיא עלולה לאבד אותו לריאל מדריד, שהגיעה למחזור עם נקודה אחת פחות. הבלאנקוס אכן ניצחו במשחק המקביל, אבל בארסה עשתה את שלה עם 0:3 משלושער של לואיס סוארס וזכתה באליפות.
בעמדת המגן הימני של ברצלונה פתח באותו משחק ברזילאי “צעיר” ששבוע לפני כן חגג את יום הולדתו ה-33 – דני אלבס. הוא סגר עונה שמינית בברצלונה, בישל את השער השני במשחק שסלל את הדרך לניצחון ובסיום חגג אליפות שישית. אותו משחק גם היה משחק הליגה האחרון שלו במדי ברצלונה, עד ליום שבת האחרון, אז חזר אלבס, הפעם בגיל 38, למדי הבלאוגראנה במשחק ליגה מול… אותה גרנאדה. המשחק, כמו כל משחקי הליגה הספרדית, שודר בערוץ ONE למנויי HOT, מנויי yes, סלקום TV ופרטנר TV.
2 צפייה בגלריה
דני אלבס
דני אלבס
דני אלבס
(La Liga)
אחרי 2,067 ימים וחמש עונות ביובנטוס, פאריס סן ז’רמן וסאו פאולו הברזילאית, השחקן המעוטר ביותר בהיסטוריה של הכדורגל, שזכה בלא פחות מ-43 תארים בקריירה הבוגרת בכל קבוצותיו ונבחרותיו ובשש אליפויות, ארבעה גביעים ושלוש פעמים בליגת האלופות עם ברצלונה, חזר לקבוצה עמה הוא מזוהה יותר מכל. על הדרך הוא סגר מעגל באופן מושלם, ולא רק בגלל שהיריבה הייתה אותה יריבה.
גם הפעם, בדומה לאותו משחק לפני חמש שנים וחצי, אלבס היה אמון על בישול כשסידר ללוק דה יונג את שער היתרון במשחק שלצערו הסתיים ב-1:1. הברזילאי הוותיק פתח בהרכב, השלים 90 דקות, נגע 74 פעמים בכדור ודייק ב-83 אחוזים מהמסירות, כולל שלוש מסירות מפתח, ביצע שלושה תיקולים מוצלחים ושני חילוצים ונלחם כמו שרק הוא יודע.
ב-90 הדקות הראשונות שלו חזרה בליגה הספרדית ניתן היה לראות בקלות שאלבס לא שכח לשחק כדורגל ושהוא מנהיג אמיתי עבור השחקנים שלצידו. השנה, עם פער של 17 נקודות מריאל מדריד, אף אחד לא חושב שבארסה יכולה לזכות באליפות אבל עם רכש ראוי ונכון בקיץ לצד השחקנים הצעירים והמבטיחים שיש לקבוצה ועם ותיקים מנוסים כמו אלבס, אולי בבארסה עוד תהיה סגירת מעגל מושלמת לברזילאי, שמקווה לחגוג בעונה הבאה אליפות שביעית בברצלונה. בינתיים, צפו באלבס במשחק החזרה שלו לליגה הטובה בעולם.