2 צפייה בגלריה
בירם כיאל
בירם כיאל
בירם כיאל
(רדאד ג'בארה)
אחרי שתי תבוסות כואבות מול מכבי חיפה (6:0) ומול הפועל באר שבע (3:0) בבני סכנין השתחרר אתמול (שני) הרבה לחץ בעקבות הניצחון 1:2 מול הפועל ירושלים. לאורך כל השבוע המסר בסכנין היה שצריך להשאיר מאחור את המשחקים מול הגדולות ולחזור לליגה שלהם, כדי לקבע שוב את המעמד בפלייאוף העליון.
סכנין, במשחק לא גדול, זכתה בניצחון ויכולה להתכונן למשחק הגביע ביום חמישי הקרוב מול הפועל חדרה. בירם כיאל בפנדל מוצלח נוסף, הרביעי במספר, ועם השער החמישי שלו העונה, סיכם: "זה ניצחון חשוב אחרי שני משחקים מול הגדולות שלא היו פשוטים עבורנו. היה חשוב לחזור למסלול הניצחונות ולהביא שלוש נקודות למערכת. זה נותן הרגשה טובה. אפשר לסמן וי גדול על המשחק הזה ולהמשיך הלאה. עשינו את העבודה בצורה טובה ושקטה והכל עבר כמו שצריך".
2 צפייה בגלריה
שחקני בני סכנין חוגגים
שחקני בני סכנין חוגגים
שחקני בני סכנין חוגגים
(רדאד ג'בארה)
"כל פנדל וכל שער זה בונוס לטובת הקבוצה וזה מה שמעניין אותי”, הוסיף הקפטן. “הכי חשוב להמשיך הלאה. יש לנו משחק גביע שהוא סופר חשוב מבחינתנו ואנחנו רוצים לפתוח במומנטום טוב שייקח אותנו להמשך הליגה".
בסכנין טרם קיבלו החלטה האם לשחרר להפועל נוף הגליל את חגי גולדנברג, שביקש להשתחרר. נראה שעד סיום חלון ההעברות ורק אחרי שיימצא שחקן הגנה נוסף, המגן/בלם יקבל את ברכת הדרך.