1 צפייה בגלריה
מסין לספרד? אוסקר
מסין לספרד? אוסקר
מסין לספרד? אוסקר
(רויטרס)
אחרי שהצליחה לרשום את פראן טורס בסגל ולפני הבכורה הצפויה שלו בסופרקופה מול ריאל מדריד, ברצלונה ממשיכה לבדוק כל אפשרות לחיזוק במסגרת הבעיות הכלכליות שלה. כדי להתמודד עם זה פיליפה קוטיניו הושאל לאסטון וילה ומי שמועמד להגיע במקומו הוא אוסקר הברזילאי, כך לפי העיתונאי מרסלו מכלר, שהיה הראשון לדווח על עזיבתו של ניימאר לפ.ס.ז'.
צ'אבי והמנהל הספורטיבי מתאו אלמאן, שאחראי על השינויים האחרונים כדי להתמודד עם הבעיות הכלכליות - בין היתר פריסת התשלומים עם סמואל אומטיטי שאיפשרה את רישום טורס - מעריכים את יכולתו של אוסקר בן ה-30. בבארסה אוהבים את זה שמדובר בשחקן מנוסה, טכני ורואים בו כמי שיכול לתרום למשחק ההתקפי, ובקטלוניה עוקבים אחרי מצבו מתחילת השנה.
עם זאת, גם העסקה הזו תהיה מסובכת מכיוון שהמצב הכלכלי לא מאפשר לבארסה להחתים שחקנים עם סכום העברה. אפילו על טורס, שעלותו מוערכת ב-55 מיליון אירו, סוכם עם מנצ'סטר סיטי על ארבעה תשלומים רק החל מהקיץ. אוסקר חתום בשנחאי על חוזה עד נובמבר 2024, כך שזו נראית כמו משימה כמעט בלתי אפשרית עבור אלמאן, אם כי שכרו של הקשר קוצץ מ-24 מיליון אירו ל-2.5 מיליון בשל תקרת השכר בכדורגל הסיני. לזה מתווספים גם בונוסים.
אוסקר לא שיחק באירופה מאז ינואר 2017, אז עבר מצ'לסי לשנחאי. בתקופה הזו הוא היה מעורב ב-143 שערים ב-170 הופעות במדי הקבוצה הסינית, כשהוא כובש 50 ומבשל עוד 93.