2 צפייה בגלריה
ג'ואל אמביד
ג'ואל אמביד
ג'ואל אמביד
(רויטרס)
עם 31 נקודות ב-26 דקות, ג’ואל אמביד סחף הלילה (בין שני לשלישי) את פילדלפיה לניצחון 91:111 על יוסטון. היה זה הניצחון השביעי ברציפות של הסיקסרס, הרצף השני הטוב העונה אחרי שממפיס חיברה תשעה ניצחונות רצופים. “ממש לפני שהרצף הזה התחיל אמרתי שאנחנו עומדים לרוץ”, אמר בסיום המאמן דוק ריברס. “אפשר היה להרגיש את זה. החבר’ה שלנו סוף סוף מצאו דרך לשחק לא משנה מי על הפרקט”.
אמביד עצמו נכנס לרשימה מכובדת לצד ווילט צ'מברליין ואלן אייברסון, כשחקני פילי היחידים עם שבעה משחקים רצופים של 30+ נקודות. בנוסף הוא גם הפך לשחקן השני בתולדות ה-NBA (מאז בוב מקאדו בנובמבר 1973) שקולע בדיוק 31 נקודות בארבעה משחקים רצופים. "אני מחזיק את עצמי בסטנדרט הזה של לרצות לנצח ולהיות הטוב ביותר, או אחד הטובים, אי פעם", אמר הסנטר. "הדבר הטוב בזה הוא שניצחנו. כדי להיות מסוגל לנצח בכל ערב, אני חייב להופיע".
2 צפייה בגלריה
ג'ואל אמביד חוגג
ג'ואל אמביד חוגג
ג'ואל אמביד חוגג
(רויטרס)
נשארים במזרח ועוברים לתפוח הגדול. חמישה ימים אחרי שקלע שלשת ניצחון משוגעת על בוסטון סלטיקס, אר. ג’יי בארט והניקס חזרו למדיסון סקוור גארדן. גם הפעם הגארד גנב את ההצגה והוביל את ניו יורק לניצחון בית רביעי ברציפות עם 96:111 על סן אנטוניו. בארט צלף 31 נקודות, 17 מהן במחצית השנייה, וזכה לקריאות “MVP” מהקהל.
מי שהתקבל בסבר פנים פחות יפות היה ג’וליוס רנדל, שבמשחק הקדום התעמת עם הקהל וכבר הספיק להתנצל ואף לשלם קנס של 25,000 דולרים. רנדל קלע שתי נקודות בלבד באחוזים רעים וספג קריאות בוז. "הוא מקצוען. הוא ידע לנווט את זה למקום נכון", אמר מאמן הניקס טום ת'יבודו. "הדבר החשוב הוא להתרכז בקבוצה, בעבודה שלך ולנצח. כשאנחנו משחקים טוב, אנחנו יודעים כמה האוהדים שלנו אוהבים את הקבוצה הזו ואנחנו אוהבים אותם".