3 צפייה בגלריה
אביתר אילוז ואנדרה מרטינס בשדה התעופה
אביתר אילוז ואנדרה מרטינס בשדה התעופה
אביתר אילוז ואנדרה מרטינס בשדה התעופה
(איציק כלפי)
הפועל באר שבע התחילה לעבוד בחלון ההעברות של ינואר לקראת המאני טיים של העונה והמאבק העיקש על תואר האליפות. אנדרה מרטינס הפורטוגלי נחת בישראל לקראת הצטרפותו הרשמית, אחרי ששיתף פעולה עם חברו הטוב ז’וסוואה בלגיה ורשה הפולנית.
מרטינס (32) יצטרף להפועל ב”ש בשכר שמגיע כמעט ל-30 אלף דולר בחודש עד סוף עונת 22/23, כאשר הוא יהיה הפורטוגלי השלישי בבירת הנגב, אחרי מיגל ויטור והלדר לופס. מדובר באחד השחקנים אחריהם רדפו במועדון הכי הרבה בשנים האחרונות. מרטינס כבר חמש שנים ויותר נמצא בפנקס של הסקאוט דודו עזריה, עוד מימיו באולימפיאקוס ורק אחרי קדנציה מוצלחת בלגיה ורשה המעבר הזה הגיע לידי אפשרות ממשית.
3 צפייה בגלריה
אנדרה מרטינס
אנדרה מרטינס
אנדרה מרטינס
(האתר הרשמי של לגיה ורשה)
הפורטוגלי יכול לשחק גם בעמדת ה-6 וה-8, כאשר בלגיה ורשה הוא שיחק לפרקים בשתי העמדות. מרטינס השאיר "לבד" את החבר הכי טוב שלו, מיודענו ז'ווסואה, שהמליץ בחום לחתום בבאר שבע. האקס נתן את ברכת הדרך ואמר למרטינס שהוא הולך ליהנות בישראל עם מזג האוויר והאנשים הטובים, כך שהאקס הזכור היה מעורב לא פחות במהלך.
לפני שהגיע לקבוצה מפולין, מרטינס שיחק במשך שש עונות בספורטינג ליסבון, ממנה עבר לאולימפיאקוס, שאת מדיה לבש במשך שתי עונות. החל מינואר הנוכחי הוא הפך למעשה לשחקן חופשי, שיכול לנהל מו”מ מול קבוצה שתרצה בו לעונה הבאה, ובאר שבע קפצה על ההזדמנות.
3 צפייה בגלריה
רוני לוי
רוני לוי
רוני לוי
(רדאד ג'בארה)
בתוך כך, הפועל באר שבע סיימה את האימון המסכם לקראת המשחק נגד מכבי נתניה בגביע הערב (רביעי, 19:30). רוני לוי שוקל לעשות מספר שינויים לעומת ההרכב שפתח מול מכבי תל אביב. בין השינויים - הכנסת דור מיכה להרכב יחד עם דנילו אספרייה.
גם בין הקורות המאמן שוקל לבצע שינוי, כאשר אריאל הרוש, שנפצע לפני כחודשיים וחצי, צפוי לקבל לראשונה את אפודת השוער מאז המשחק נגד מכבי חיפה, בתקווה שיוכל לחזור לעניינים כמה שיותר מהר ולעזור לקבוצה. חאתם עבד אלחמיד בספק בגלל חשש למתיחה במפשעה.
בתוך כך, הקבוצה הוציאה הודעת אזהרה לגבי המשחק הקרוב בטרנר והחשש שאוהדי מכבי חיפה ייכנסו ליציעי האדומים: "אוהדים יקרים, בתיאום עם משטרת ישראל אנו מבהירים כי אוהד מכבי חיפה אשר ימצא ביציעי הפועל באר שבע יורחק מהמגרש, לא יוכל לשוב לתחומי האצטדיון וכספו לא יוחזר. בנוסף, ככל שיתברר שאותו אוהד נכנס לתחומי האצטדיון עם מנוי של אוהד הקבוצה, מנוי זה יוחרם לאלתר ותישלל מבעליו הזכות לרכישת מנויים עתידיים".