3 צפייה בגלריה
פראן טורס
פראן טורס
פראן טורס
(האתר הרשמי של ברצלונה)
כשהיא בעיצומה של עונה פנטסטית בכל החזיתות ובמקום הראשון בליגה הספרדית, ריאל מדריד תחפש הערב (רביעי, 21:00) להמשיך את דרכה בדרך לזכייה בתואר הראשון שלה לעונת 2021/22, כשתתמודד בקרב ענק בריאד שבערב הסעודית בחצי גמר הסופר קאפ הספרדי מול מחזיקת הגביע והיריבה המרה – ברצלונה.
הרכב ריאל מדריד: טיבו קורטואה, דני קרבחאל, נאצ’ו, אדר מיליטאו, פרלאן מנדי, קאסמירו, טוני קרוס, לוקה מודריץ’, מרקו אסנסיו, ויניסיוס ג’וניור וקארים בנזמה.
הרכב ברצלונה: מארק-אנדרה טר שטגן, דני אלבס, רונאלד אראוחו, ג’רארד פיקה, ג’ורדי אלבה, סרחיו בוסקרס, פרנקי דה יונג, גאבי, פראן טורס, אוסמן דמבלה ולוק דה יונג.
עושה רושם שרגע לפני המשחק, הפערים בין ריאל מדריד לברצלונה מעולם לא היו כל כך גדולים לטובת הבלאנקוס, שמשקיפים מהמקום הראשון על הקטלונים, שניצבים במקום השישי כשהמרחק בין הקבוצות עומד על לא פחות מ-17 נקודות. את קשר ריאל, טוני קרוס, זה לא בדיוק מרשים: “האם אנחנו פייבוריטים? אני כאן שמונה שנים ואני כבר יודע שאף פעם אין פייבוריטית במפגשים האלה. זה כמו גמר ואנחנו רוצים לנצח” אמר הגרמני.
3 צפייה בגלריה
טוני קרוס
טוני קרוס
טוני קרוס
(רויטרס)
עוד הוסיף קרוס: “לא צפיתי בברצלונה לאחרונה. אנחנו משחקים את המשחק שלנו ואין לנו יותר מדי מה לעשות מעבר לזה, אנחנו יודעים שיש להם המון איכות. אני לא יודע להצביע על השינוי שצ’אבי עשה כי עדיין לא צפיתי בהם, יש לי דברים אחרים לעשות”.
מאמן הקבוצה, קרלו אנצ’לוטי, דיבר גם כן במסיבת העיתונאים: “הקבוצה במצב טוב ואנחנו מוכנים ומאוד רוצים לזכות בתואר הראשון של העונה. אפשר לנצח ואפשר להפסיד, אבל אנחנו צריכים לשחק את המשחק הכי טוב שאנחנו יכולים מול היריבה. כולנו רוצים להגיע לגמר. את מי אני הכי אוהב בברצלונה? ג’רארד פיקה, סרחיו בוסקטס וג’ורדי אלבה תמיד עושים את העבודה, אבל עכשיו יש את השחקנים הצעירים כמו גאבי וניקו שהם העתיד של המועדון”.
3 צפייה בגלריה
קרלו אנצ'לוטי
קרלו אנצ'לוטי
קרלו אנצ'לוטי
(רויטרס)
לגבי ההרכב אמר האיטלקי: “אני לא יודע אם דני קרבחאל יפתח מול ברצלונה, הוא פצוע כבר חודש. ההתלבטויות היחידות שלי לקראת המשחק זה לגבי קרבחאל והאם לפתוח עם רודריגו או מרקו אסנסיו. האם אני חושש מהמשחק? לא, אני חושש תמיד (צוחק). השחקנים שלי יודעים שאנחנו לא פייבוריטים”.
בינתיים, בספרד עולים דיווחים לפיהם קשרה האורוגוואי של ריאל, פדריקו ואלוורדה, לא מרוצה ממעמדו בקבוצה ובטוח שהוא איבד את מקומו ב-11 של קרלו אנצ’לוטי. ב’מארקה’ דווח כי באיירן מינכן הביעה התעניינות בוואלוורדה, אך ריאל, שכזכור הצמידה לו תג מחיר של מיליארד אירו, לא מתכוונת לשחרר את האורוגוואי.