2 צפייה בגלריה
שחקני בני יהודה חוגגים עם ישראל זגורי
שחקני בני יהודה חוגגים עם ישראל זגורי
שחקני בני יהודה חוגגים עם ישראל זגורי
(נעם מורנו)
שלב שמינית הגמר של גביע המדינה נפתח הערב (שלישי) והעולה הראשונה לשלב רבע הגמר היא בני יהודה, שניצחה 0:2 את מכבי שעריים בזכות שערים של ישראל זגורי ומאור ביטון. בסיום המשחק מאמני שתי הקבוצות וביטון שיתפו את תחושותיהם.
יוסי אבוקסיס פתח: “זה היה ניצחון קשה, בגביע כמו בגביע הכל קשה. זה הבדל של ליגה אחת. ידענו שהם ייתעייפו במחצית השנייה. בסופו של דבר הכי חשוב זה לעבור שלב, המון שחקני נוער, שלא אכזבו, שיחקו היום. ניצחנו את המשחק בגישה שלנו, לא זלזלנו ולמדנו על כל שחקן של שעריים. ההפסד האחרון שלנו היה מאכזב, אבל קמנו. עכשיו אנחנו ברבע הגמר, אבל יש לנו משחק חשוב בליגה ולזה נתכונן. אני מאוד אוהב את הגביע, אבל המטרה העיקרית היא לעלות ליגה. אך זה לא בא על חשבון אחד השני. באנו לעלות לרבע הגמר ועשינו זאת”.
2 צפייה בגלריה
יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס
(נעם מורנו)
מאמן הצד המפסיד, מוסא בן חיים, דיבר גם כן: “אני לא מופתע מהתוצאה, שיחקנו נגד קבוצה פייבוריטית, קבוצה מליגה גבוהה. באנו, לא התבטלנו. החזקנו מעמד 65 דקות. רצינו שבני יהודה יילחצו ונכבוש, זה היה תכנית המשחק. הבאנו הרבה כבוד לשעריים ועכשיו ממשיכים את המטרות בליגה. המטרה כרגע היא להיכנס לחמישייה הראשונה בליגה, נכין את השחקנים לכך”.
כובש השער השני ומבשל השער הראשון, מאור ביטון, היה נרגש בסיום: “ההרגשה היא מדהימה. משהו שאני חולם עליו מגיל צעיר. היה קשה בהתחלה, כמו נגד כל קבוצה, אבל בסוף הצלחנו. כבר אחרי הבישול לישראל נכנסתי למשחק והרגשתי מצוין. זה מפעל שאנחנו מצוינים בו ואני מקווה שנמשיך ככה”.