3 צפייה בגלריה
עדן קארצב
עדן קארצב
עדן קארצב
(שחר גרוס)
מכבי נתניה תעלה הערב (רביעי, 19:30) לאחד המשחקים הכי חשובים שלה העונה ובטח הכי חשוב עד כה, כשתארח את הפועל באר שבע במסגרת שלב שמינית גמר גביע המדינה לאורך שני האימונים האחרונים מאז תוצאת התיקו מול הפועל חדרה, ניסה המאמן בני לם לשדר לשחקניו אמונה, כשבאסיפה המסכמת אף אמר להם: "בגביע הכול אפשרי".
נתניה תיהנה מסגל כמעט מלא, כאשר מלבד בוריס אינו שייעדר עוד שבועיים נוספים, כל השחקנים יעמדו לרשותו כולל הבלם רז שלמה שיחזור מהרחקה בגין צהובים ישירות להרכב.
"סיימנו משחק ביום ראשון ויצאתי מאוכזב ממנו ברמת היכולת שלנו. אני מקווה שהשחקנים הבינו את חשיבות המשחק ברביעי. זה אחד המשחקים הכי חשובים שלנו העונה אם לא הכי חשוב. אני מודע כמה הקהל והמועדון בונים על משחקי הגביע ואני מאמין שהקבוצה תבוא ותהיה מוכנה ותיתן פייט לב"ש. אנחנו מודעים לכך שקיבלנו הגרלה קשה כי ב"ש היא קבוצה חזקה לכל הדעות. בגביע הכול אפשרי ואני מאמין שאנחנו נעשה את זה", אמר לם לקראת המשחק.
3 צפייה בגלריה
בני לם
בני לם
בני לם
(שחר גרוס)
המגן הימני, כארם ג'אבר, הוסיף: "המשחק נגד חדרה כבר מאחורינו. אנחנו מתכוננים למשחק נגד ב"ש שהוא הכי חשוב שלנו העונה, משחק על עונה שלמה. אני מקווה שנעבור שלב ונשמח בסוף המשחק. אני אומר לאוהדים לבוא ולעודד אותנו ונקווה שנשמח ביחד אחרי המשחק".
למרות התכונה הגדולה לקראת המשחק: קצב מכירת הכרטיסים לא משביע רצון, כאשר רק 2,000 יהלומים רכשו עד כה כרטיסים במכירה מוקדמת ואליהם הצטרפו עוד 1,000 אוהדי האורחת. מבחינה מקצועית, לם כאמור יחזיר את שלמה למרכז ההגנה, כאשר שי קונסטנטין יירד לספסל. גם עדן קארצב יפתח לראשונה ב-11 מאז הגיע לקבוצה, כשבחוד ההתקפה אבובאקר דומבייה ימלא את מקומו של יניב מזרחי.
3 צפייה בגלריה
עדן קארצב
עדן קארצב
עדן קארצב
(נעם מורנו)
הרכב משוער: דני עמוס, כארם ג'אבר, שיר צדק, רז שלמה, זלאטן שחוביץ', עמרי גאנדלמן, עדן קארצב, אביב אברהם, פארפה גויאגון, איגור זלאטנוביץ' ואבובאקר דומבייה