2 צפייה בגלריה
מלאדן קרסטאיץ'
מלאדן קרסטאיץ'
מלאדן קרסטאיץ'
(ניסן עייש)
אחרי 90 דקות קצביות והארכה, מחזיקת הגביע, מכבי תל אביב, עלתה לשלב רבע הגמר אחרי ניצחון מותח בפנדלים על קריית שמונה, במשחק בו נרשמו לא מעט אירועים ושתי שערוריות שיפוט. בסיום ההתמודדות מאמני שתי הקבוצות שיתפו בתחושותיהם.
מלאדן קרסטאיץ’ אמר אחרי המשחק: “קודם כל אני רוצה לברך את השחקנים שלנו על המשחק, אני חושב שהגיע לנו הניצחון הזה, אמנם זה בפנדלים אבל הגיע לנו. היו לנו הרבה מצבים במשחק והיינו צריכים לסגור אותו מוקדם יותר. השחקנים היו תחת לחץ אדיר כי הם היו חייבים לנצח, כרגע אני מאוד מתרגש, הכי חשוב זה שעלינו, היה מאמץ גדול”.
על השיחה שלו עם סלובודאן דראפיץ’ בסיום אמר מאמן הצהובים: “לפני המשחק דיברנו, הוא מאמן טוב מאוד ועושה שם עבודה טובה. היום הקבוצה שלו שיחקה טוב וברמה גבוהה וכל הכבוד לה. היינו צריכים לגמור את המשחק הזה, יהיה קשה במשחק הבא בגלל חצי השעה הנוספת, אבל אני מאמין בשחקנים שלי”.
2 צפייה בגלריה
מלאדן קרסטאיץ' וסלובודאן דראפיץ'
מלאדן קרסטאיץ' וסלובודאן דראפיץ'
מלאדן קרסטאיץ' וסלובודאן דראפיץ'
(ניסן עייש)
סלובודאן דראפיץ’, מאמן הצד המפסיד, שיתף בסיום גם כן: “הפסדנו בסוף. כל הכבוד לחברה, הם נתנו את המקסימום. אנחנו היינו בתקופה טובה בליגה ואנחנו עדיין בתקופה טובה. מול מכבי תל אביב אתה חייב לשמור עד הסוף ולהיות מרוכז עד הסוף, אבל ספגנו, הפסדנו בפנדלים וזה חבל. אני גאה בשחקנים שלי. אנחנו צריכים להמשיך ביכולת שלנו, כדורגל זה כמו קסם וקסם נגמר ביום אחד, אנחנו צריכים להמשיך להיות קסומים ולהמשיך הלאה. יש עוד עונה ארוכה, נצטרך להיות מרוכזים ויש עוד הרבה משחקים. אנחנו לא מכירים באופן אישי, אני וקרסטאיץ’, אני מכיר אותו מפרטיזן בלגרד, איחלנו בהצלחה אחד לשני ואמרנו שנדבר אחרי המשחק”.