2 צפייה בגלריה
נובאק ג'וקוביץ'
נובאק ג'וקוביץ'
נובאק ג'וקוביץ'
(רויטרס)
סאגת נובאק ג’וקוביץ’ ממשיכה להעסיק ולהסעיר את עולם הספורט. אחרי שהטניסאי ומשפחתו הגיבו בפומבי להחלטת בית המשפט ולימים האחרונים, המדורג 1 בעולם פרסם פוסט באינסטגרם בו הוא ניסה לשפוך עוד קצת אור על מה שקורה סביבו, לאור הביקורות הרבות בעיקר על אותה בדיקה חיובית לטענתו מה-16 בדצמבר.
ג’וקוביץ’ הבהיר, בין היתר, כי נמצא חיובי לאחר משחק כדורסל בבלגרד וכי גילה את בדיקה ה-PCR החיובית רק אחרי שהוא התייצב לאותו טקס בנוכחות ילדים, שעליו נוצרה מהומה בימים האחרונים, אך יחד עם זאת, התייצב לצילום וראיון עם רשת התקשורת הצרפתית ‘לאקיפ’ אחרי שנמצא חיובי. הטניסאי למעשה הודה כי הגיע לראיון בידיעה שיש לו קורונה, ומתחרט על ההחלטה הזו. “חשוב לי להדגיש שהשתדלתי להבטיח את שלומם של כולם”, כתב בין היתר. בנוסף, הודה כי הייתה “טעות מנהלית” בטפסי הנסיעה שלו לאוסטרליה.
2 צפייה בגלריה
שוטרים מחוץ למלון של נובאק ג'וקוביץ'
שוטרים מחוץ למלון של נובאק ג'וקוביץ'
שוטרים מחוץ למלון של נובאק ג'וקוביץ'
(רויטרס)
נולה כתב בין היתר: “השתתפתי במשחק כדורסל בבלגרד ב-14 בדצמבר ולאחריו דווח שמספר אנשים נבדקו חיוביים לקורונה. למרות שלא היו לי תסמינים, עשיתי בדיקת אנטיגן מהירה ב-16 בדצמבר שהייתה שלילית, ומתוך אמצעי זהירות עשיתי PCR באותו היום”. אותו אירוע מדובר עם הילדים היה יום לאחר מכן ולפני שקיבל תשובה חיובית. למרות זאת, הגיע לאותו הראיון עם לאקיפ. “לא רציתי לאכזב, טעיתי בשיקול הדעת”, כתב. עוד טען כי במסמכים שהגישו הצוות שלו הייתה “טעות אנוש” באותו סימון שגוי בטופס וכי הוא מתנצל על כך.
במקביל, נטען כי עורכי דינו של ג’וקוביץ’ סיפקו מידע נוסף על הוויזה שהנפיק. משרד ההגירה האוסטרלי אמר כי הדבר ישפיע על הזמן להחלטה, במה שעשוי להוביל לשינוי בעמדה של הרשויות כלפי הכוכב.
כל זאת כשהכל עוד עשוי להשתנות. ב’דיילי טלגרף’ האוסטרלי דווח שהממשלה נוטה לבטל את הוויזה של ג’וקוביץ’ ולגרש אותו מהמדינה, מה שכמובן ימנע את השתתפותו באליפות אוסטרליה. הממשלה משהה את החלטתה הסופית מכיוון שיכולות להיות לכך השלכות על מדיניות הגבולות שלה והיא לא רוצה ליצור תקדים מסוכן.