3 צפייה בגלריה
שחקני מכבי ת"א. בסוף חגגו
שחקני מכבי ת"א. בסוף חגגו
שחקני מכבי ת"א. בסוף חגגו
(ניסן עייש)
במכבי תל אביב התקשו להירגע גם אחרי המשחק ממה שקרה אמש (שלישי) בקריית שמונה. הצהובים אומנם עלו לרבע גמר הגביע וימשיכו את מסע ההגנה על התואר אחרי 3:5 בדו קרב פנדלים (2:2 בתום 90 דקות), אך ניצלו מהדחה בזכות וולה מרהיב של אבי ריקן שהצליח להשוות אחרי רגע לא ממש נתפס בו קוון המשחק, עומר בבירו, סימן שהוא רואה שער של ק"ש באירוע שבו עד לרגע זה אי אפשר להבין כיצד הוא קיבל את ההחלטה.
"הזוי ששער כזה אושר. מביך. איך ומאיפה הוא בכלל היה יכול לראות כדור שעובר במלוא היקפו את קו השער? על סמך מה הוא לקח החלטה כזו? מזל גדול שעלינו שלב למרות הכל", אמרו במועדון הצהוב, שם רתחו גם על הנפת הדגל לנבדל שמנעה מגבי קניקובסקי מצב של אחד על אחד מול השוער רגע לפני הדקה ה-90. "בצד אחד קוון מדמיין כדור שעובר את הקו ובצד השני קוון ממציא נבדל באירוע שיכול למנוע הארכה, מה עוד אפשר להגיד על השיפוט פה?". מיותר לציין שגורמים באיגוד השופטים נשמו לרווחה ברגע בו אבי ריקן השווה ל-2:2 שכן ההתעסקות בשער של קריית שמונה מן הסתם תהיה כעת פחות דרמטית מאשר במקרה שהייתה חורצת את גורל המשחק.
בסיום המשחק השוער דניאל פרץ צייץ בטוויטר שלו "לא עבר בחיים", ואחרי המשחק אמר: "האמת שרציתי לבעוט פנדל אבל החמישה היו סגורים. בכל מקרה הג'וב שלי זה לעצור פנדלים וזה כיף. חד משמעית משחק של אופי, נתנו גולים מדהימים, קבוצה של גברים. זה גביע וצריך להביא בו הרבה אופי בתנאים לא נוחים, במגרש קשה. אני חושב שלא היה גול, גם מהצילומים, לקחו לי את ההצלה אולי הכי גדולה שהייתה לי בקריירה ואולי שגם תהיה לי. לפני הפנדלים שורה חיבק אותי ואמר לי שהוא מאמין בי ואמר לי 'תביא את המשחק'".
3 צפייה בגלריה
דניאל פרץ
דניאל פרץ
דניאל פרץ
(ניסן עייש)
המאמן מלאדן קרסטאיץ' הוסיף: "היה משחק דרמטי, ציפינו שיהיה קשה, במיוחד אחרי משחק תובעני מאוד מול הפועל באר שבע בו הראינו אופי, גם מול ק"ש השחקנים שלי הראו הרבה אופי מול יריבה שלא היה לה מה להפסיד. אני לא מרוצה מכך ששיחקנו 30 דקות יותר מדי, אבל אני מברך את השחקנים שלי על המשחק הזה ואני מודה לקהל שלנו שהגיע ותמך. הגיע לנו לנצח. קבוצה זה לא 11 שחקנים. קבוצה זה 25 שחקנים, וכך אמרתי לשחקנים שלי. כל שחקן חשוב לנו, בכל רגע. השער של ריקן מרהיב, כל הכבוד לו. לא חששתי מהפנדלים, הייתי רגוע כי יש לנו שוער מעולה".
3 צפייה בגלריה
מלאדן קרסטאיץ'
מלאדן קרסטאיץ'
מלאדן קרסטאיץ'
(ניסן עייש)
לצד המחמאות על דניאל פרץ שעצר את הפנדל של מוחמד שכר וכמובן לאבי ריקן שנכנס כמחליף והרים את הקבוצה בדרך לשוויון עם שער מדהים ומנהיגות, במכבי ת"א שוב ציינו לטובה את עדן שמיר שכבש את ה-1:1 וגם דייק מהנקודה הלבנה בדו קרב. שמיר הוא ללא ספק השחקן של קרסטאיץ' והוא משתפר ממשחק למשחק ומציג יכולת מרשימה. לצערו של קרסטאיץ', הוא לא ישחק מול הפועל ירושלים וכך גם דן גלזר (צהובים). אליהם הצטרף ברשימה גם אנריק סבוריט שיעבור היום אולטרסאונד כדי לקבוע את חומרת הפציעה בירך האחורי, אך ההערכה הראשונית מדברת על קרע והשחקן צפוי להחמיץ משחקים רבים בשל כך.
בקבוצה היו מרוצים מההופעה של אוסאמה חלאילה, וגם אהבו את הדרך בה ברנדלי קוואס נכנס כמחליף. קרסטאיץ' בכל מקרה עדיין רוצה חיזוק בינואר ומבחינתו העמדות המרכזיות שיש לחזק הן בלם ושחקן התקפה זר נוספים, כפי הנראה לכנף שמאל. כדי שזה יקרה, הקבוצה תצטרך לשחרר שני שחקנים. השמות המועמדים לעזיבה ברורים, אך צריך גם לראות מה קורה עם לואיס הרננדס, שהמציאות הנוכחית עם הקורונה עלולה לגרום לכך שהוא שוב יבקש לעזוב כפי שקרה בעונה שעברה כאשר משפחתו חזרה לספרד בעקבות קשיים שהתעוררו. כך או כך, מי שלא ממש עזרו למעמדם המקצועי גם אמש הם אנדרה ז'ראלדש וסטיפה פריצה שהיו חלשים. למזלו של פריצה, הוא לפחות דייק מהנקודה את הפנדל החמישי.