4 צפייה בגלריה
נועם דוברת בחימום
נועם דוברת בחימום
נועם דוברת בחימום
(איציק בלניצקי)
הפועל ירושלים תארח הערב (רביעי, 21:00) את פרומיטיי האוקראינית במסגרת המשחק הראשון בסדרת הפליי-אין של ליגת האלופות של פיב"א. האווירה אמש באימון המסכם הייתה מאוד חיובית וניכר שהשחקנים מהבירה דרוכים לקראת המשחק, שלפני זמן לא רב כל כך יכול היה להראות כחלום רחוק. האדומים של יותם הלפרין מגיעים למפגש על רקע בקשתה של הפועל תל אביב לדחות את משחק רבע גמר גביע המדינה לאחר שג'ייקובן בראון ולוטן אמסלם נמצאו חיוביים לקורונה.
יותם הלפרין יהנה הערב מסגל מלא שיעמוד לרשותו ויכלול את שני שחקני הרכש החדשים של הקבוצה: ג'ון אגבונו ונועם דוברת, שיערכו את הופעת הבכורה שלהם במפעל הבכיר של פיב"א. מי שאמור לסיים את תקופת הבידוד שלו ועשוי להירשם הוא שון קילפטריק. המשחק הערב הוא הראשון בסדרת הטוב משלושה.
4 צפייה בגלריה
יותם הלפרין
יותם הלפרין
יותם הלפרין
(רפי בן חקון)
בתוך כך, נציג בעלי השליטה בהפועל ירושלים, מייקל דייויס, יהיה הערב במשחק. אתמול הוא הגיע למשרדי המועדון שם קיים פגישת עבודה עם המנכ"ל גיא הראל. במסגרת הפגישה קיבל דייויס סקירה מקיפה על המועדון והקבוצה, כפי שהודיעו במועדון דרך חשבון הטוויטר.
ג'יילן אדאמס סיפר לקראת המפגש מול פרומית'יי: “כולנו רעבים לצאת לפרקט ולשחק כדורסל משמעותי ופשוט להוכיח את מה אנחנו שווים. היא קבוצה מאוד מוכשרת, אנחנו יודעים שהיא תביא כישרון והיא מאומנת. אנחנו צריכים לשחק את הכדורסל שלנו".
הגארד נשאל האם הם האמינו לאחר הפתיחה הלא טובה של הקבוצה שהם יגיעו לשלב הזה: "האמנו בוודאות, היו לנו הרבה הפסדים שהיינו במשחק, טעות או שניים של כדורסל שמו אותנו במצב הזה, אבל תמיד הייתה לנו אמונה שיש לנו את הכישרון. אין לחץ, זה כדורסל בסופו של יום, כולנו באים כדי לנצח מהג'אמפ-בול, זה כל מה שאנחנו רוצים. זה תמיד יתרון לשחק בבית, במיוחד פה בירושלים עם האוהדים הנהדרים שיכולים להכריע את המשחק".
4 צפייה בגלריה
ג'יילן אדאמס
ג'יילן אדאמס
ג'יילן אדאמס
(רפי בן חקון)
אדאמס נשאל על היכולת המצוינת שלו בעונת הבכורה באירופה ושיתוף הפעולה עם שחקני הרכש החדשים: "המאמנים שמו אותי בעמדות שבהן אני יכול לשחק את המשחק ברמה הכי גבוהה, החברים לקבוצה עוזרים לי לספק הופעות גדולות. קרדיט לשחקנים בקבוצה ולצוות האימון. זה נהדר לשחק איתם, היו לנו כמה מהלכים יפים במשחק שעבר למרות שהוא נגמר בהפסד, אבל זה נהדר לקבל את הצירוף של שני השחקנים האלה, זה מוסיף עומק ואיכות לסגל שיש לנו". במידה והקורונה תעצור את הכדורסל: "אני מקווה שזה לא ייעצר, כולנו כאן בשביל האהבה למשחק, קודם כל רק נקווה להישאר בריאים. לצערנו זה מתפשט בליגה".
נועם דוברת הוסיף ועל הדרך התייחס גם להשתלבות שלו בקבוצה והניסיון שצבר ביורוקאפ: "משחק מאוד חשוב שלנו. הצלחנו להשיג את יתרון הביתיות בניצחון במנרסה, לא יכולתי לשחק שם, זה אמור להיות משחק הבכורה שלי באירופה. אני מרגיש שהשתלבתי טוב, השחקנים והצוות עזרו לי להשתלב ולהיכנס לעניינים, אני מרגיש מצוין. הייתי ביורוקאפ וזה נתן לי ניסיון לשחק מול קבוצות באירופה, בסופו של דבר זה כדורסל, אין לזה כל כך משמעות".
4 צפייה בגלריה
נועם דוברת
נועם דוברת
נועם דוברת
(איציק בלניצקי)
דוברת יפגוש את חברו לקבוצה לשעבר, דאנג'לו הריסון, על כך אמר הגארד: "זה מיוחד לשחק נגד שחקן ששיחקתי איתו, אנחנו ביחסים טובים, יהיה מעניין לשחק נגדו".
הגארד החמיא לקהל הירושלמי ושלח להם מסר: "טעמתי את הקהל במשחק מול מכבי תל אביב והייתה הרגשה מטורפת, הקהל בראשון היה יותר מצומצם, פה זה משהו שדוחף את הקבוצה. הקהל פה יודע את הסיטואציה ויגיע למשחק".
לבסוף, נשאל דוברת על הקורונה: "זה מקשה על כולם, צריכים לשמור על עצמנו, בסופו של דבר אנחנו שחקנים מקצוענים וזה לפני הכל".