1 צפייה בגלריה
אכזבה בק"ש מההדחה
אכזבה בק"ש מההדחה
אכזבה בק"ש מההדחה
(ניסן עייש)
בעירוני קריית שמונה מתקשים לאסוף את השברים מאמש (שלישי), בעקבות ההפסד הדרמטי 5:3 בדו קרב פנדלים מול מכבי תל אביב וההדחה מגביע המדינה כבר בשלב שמינית הגמר. בקבוצה הצפונית הגיעו למשחק במומנטום טוב ורצו להמשיך אותו גם במסגרת הגביע ואף פתחו בצורה טובה כשעלו ליתרון, אך ספגו שער שוויון מהיר. גם שער נוסף של מורגן פרייר לא עזר וחמש דקות לסיום ספגו הצפוניים את השוויון מהוולה של אבי ריקן.
"הובלנו פעמיים ושיחקנו טוב, זה פספוס גדול. אין ספק שלהוביל פעמיים על מכבי ולא לעלות לשלב הבא זו החמצה. לאבד יתרון פעמיים במשחק גביע מולם זו פריבילגיה גדולה מדי ואסור שזה יקרה", אמרו במועדון אחרי שהמפגש כזכור הסתיים ב-2:2 בתום 120 דקות בצפון.
בקרייה ניסו לעודד את השוער דזיוגאס ברטקוס, שפעמיים כבר נגע בכדור במהלך דו קרב הפנדלים אך הכדור נכנס בכל זאת והוא היה מתוסכל מאוד מכך. חבריו עודדו אותו ואף הודו לו על היכולת הטובה לאורך המשחק כאשר פעם אחר פעם מנע מהצהובים לכבוש.
שחקן נוסף שזכה לשבחים בקבוצה של סלובודאן דראפיץ’ הוא כובש הצמד, פרייר, שבשבועות האחרונים חוזר לכושר ונראה טוב ואף מביא מספרים לקבוצה. לדברי הצוות המקצועי אמש, אם היה לקבוצה יותר עומק בספסל, גם התוצאה הייתה נראית אחרת.