1 צפייה בגלריה
אבדיה עם האוהדים ודגל ישראל
אבדיה עם האוהדים ודגל ישראל
אבדיה עם האוהדים ודגל ישראל
(הטוויטר של וושינגטון)
פוקוס מיוחד היה הלילה (בין שלישי לרביעי) על דני אבדיה. וושינגטון ערכה ערב מורשת יהודית באולם הקפיטאל וואן ארנה שלה ודגלי ישראל רבים נראו ביציעים כשהוויזארדס ניצחו 118:122 את אוקלהומה סיטי ת'אנדר, אבל הפורוורד סיים רק עם שבע נקודות, שני אסיסטים וחטיפה.
עבור אבדיה זה היה המשחק החמישי ברציפות עם כמות חד ספרתית של נקודות והמשחק השלישי ברצף שבו הוא מקבל פחות מ-20 דקות. זה קורה אחרי שרוי האצ'ימורה חזר לרוטציה לאחרונה ובזמן שבוושינגטון מתחילה לרחף השאלה האם כל הצעירים יישארו בסגל גם אחרי המועד האחרון לטריידים בעוד פחות מחודש - בטח אם הוויזארדס יחליטו שהם מתעדפים הצלחה בעתיד הקרוב על פני התפתחות הקבוצה בטווח הרחוק יותר עם חיזוק סביב בראדלי ביל.
אחד השחקנים שמקושרים לוויזארדס בתקשורת האמריקאית הוא ג'ראמי גרנט מדטרויט, בו מעוניינות קבוצות נוספות. ב-'NBC וושינגטון', העיתונאי צ'ייס יוז התייחס לעניין: "לוויזארדס יש חבורה של שחקנים צעירים בראשות דניאל גראפורד, אבדיה, האצ'ימורה וקורי קיספרט. להיפרד מכל אחד מהם לא תהיה החלטה קלה, אבל תמיד יש שתי סיבות לפתח שחקנים צעירים: כדי שהם יעזרו לך לנצח או כדי שתוכל להחליף אותם במישהו שיכול לעזור לך לנצח. העבודה של ראשי הוויזארדס היא להחליט איזה שחקנים שווה להשאיר (ולתת להם לשחק)".
עם זאת, לפי קווינטון מאיו, עיתונאי אחר שמסקר את הוויזארדס, גם אם גרנט יגיע, אבדיה והאצ’ימורה אמורים להישאר. “ממה שאני שומע, וושינגטון מנסה ללכת על ג’ראמי גרנט בלי לכלול בטרייד את דני או רוי ואני חושב שזה אפשרי”, הוא אמר.
ובחזרה למשחק. בערב החגיגי אבדיה המליץ לקהל על מקומות לבקר בהם בישראל והודה להם בסיום, אחרי שוושינגטון ניצחה במשחק צמוד ללא ביל שנכנס לבידוד. "השגנו עצירות ועשינו מהלכים גדולים", סיכם המאמן ווס אנסלד ג'וניור, "שחקנים לקחו אחריות". קייל קוזמה שקלע 29 נקודות, אמר: "השגנו עצירות בחמש הדקות האחרונות, ניצחון זה ניצחון".