1 צפייה בגלריה
מלכי הדריבל
מלכי הדריבל
מלכי הדריבל
(יח"צ)
רונאלדיניו, פלקאו וזה רוברטו ייפגשו בחול המועד פסח במקום אחד – ישראל. נבחרת החלומות תגיע לארץ למפגש חד פעמי תחת השם: “מלכי הדריבל, הכדורגל השמח בעולם”, המשלב בין כדורגל, קטרגל, פריסטייל ופוצ'יוולי, במשחק בו המטרה היא לא רק להניח את הכדור ברשת, אלא להעניק לקהל שואו עם מופע כדרור יוצא דופן, מאלו שעושים זאת טוב יותר מכולם. האירוע יתקיים בחול המועד פסח, 18.4.22, בהיכל מנורה מבטחים, כאשר מכירת כרטיסים מתבצעת בקופות תל אביב.
מה הם חוקים המשחק? ובכן, כל קבוצה כוללת שלושה שחקנים ושוער, כאשר החילופים הם ללא הגבלה. כל גול שווה נקודה אחת, כדרור שווה שתי נקודות. שילוב של כדרור וגול שווה ארבע נקודות וכל שחקן יכול להזמין את שחקן הקבוצה היריבה לאתגר קצר של 1 על 1 סביב עיגול האמצע. השופט שרק לפנדל? יש לבועט 30 שניות להכניע את השוער מכל נקודה ובכל דרך. החוויה מתחילה עם הופעת פתיחה באווירת קרנבל, ממשיכה בפעילות אינטראקטיבית עם הקהל ומגיעה לשיאה במשחק עצמו.
אז מי מגיע? מלבד הברזילאים: רונאלדיניו המוכר לכולנו היטב, פלקאו, כוכב הפוטסל הגדול בעולם שזכה פעמיים באליפות העולם וזה רוברטו, אקס ריאל מדריד ובאיירן מינכן, יגיע בנוסף גם שון גרנייה, שנחשב לפריסטיילר הטוב בכל הזמנים. כמו כן, יגיעו צ'רלי יקונו, אמן להטוטי כדור וכדורגלן פריסטייל שזכה שלוש פעמים באליפות העולם, נטליה גיטלר, כדורגלנית ואלופת הפוצ'יוולי, שנחשבת לשחקנית הטובה בעולם וזכתה בשלוש אליפויות עולם ודניאל שולמן, כדורגלנית ישראלית ילידת אמריקה. שיחקה בנבחרת ישראל ובליגת העל האמריקאית וזכתה באליפות ישראל עם מ.ס. קריית גת.
האורחים הישראלים: שפיר חפיף (שוער ראשון בנבחרת ישראל הלאומית בפוטסל), דדי ביטון (שוער נבחרת ישראל בפוטסל), פלג סקילס (כוכב רשת עם כ-250 אלף עוקבים וכ-50 מיליון צפיות בסרטוני התרגילים ואתגרי הכדורגל ברשתות החברתיות) ודניאל יונה (הסקילר הישראלי).